مرور دوره 18, شماره 66 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی مسئولیت اجتماعی سازمانی در رسانه ملی (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-08-23)رسانه ملی در کشور ما به عنوان دانشگاهی عمومی وظیفه خطیر اطلاعرسانی، آموزش همگانی و فرهنگسازی را بر عهده دارد و در میان رسانههای مختلف نقشی بی بدیل ایفا میکند و همچنین در توسعه پایدار جامعه سهم به سزایی دارد. ...
 
- 
مطالعه عوامل مؤثر بر تدوین استراتژی در سازمانهای رسانهای (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-08-23)این مقاله، با هدف مطالعه عوامل مؤثر بر تدوین راهبرد در سازمانهای رسانهای تهیه شده است. از آسیبهای رایج در هنگام تدوین راهبرد، کم توجهی به متغیرهای تأثیرگذاری است که میتوانند سمت و سوی این مراحل و خروجی نظام ...
 
- 
مدیریت رسانهای بحران؛ رویکردی پیشگیرانه (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-08-23)توانایی بالقوه رسانهها در رهبری افکار عمومی تنها در سایه مدیریت صحیح در آنها و بر آنهاست که میتواند به صورت بالفعل درآید. بحران در صورت فقدان مدیریت صحیح میتواند آسیبهای غیرقابل جبرانی پدید آورد. با توجه به این ...
 
- 
الگوی مناسب رشته مدیریت رادیوــ تلویزیونی در کشور از دیدگاه خبرگان و متخصصان (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-08-23)در پژوهش حاضر که مطالعهای کیفی است، تلاش شده است به روش دلفی، دیدگاه خبرگان و متخصصان حوزه مدیریت رسانه درباره وضعیت موجود این رشته در کشور مورد بررسی قرار گیرد. دیدگاههای خبرگان شرکتکننده در این پژوهش که متشکل ...
 
- 
مدیریت رسانه در عصر جهانی شدن (مقایسه تطبیقی نظامهای مدیریت رسانه) (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-08-23)این پژوهش با هدف تحلیل و تبیین رابطه بین عوامل محیطی در شکلدهی به مدیریت رسانه و همچنین تبیین رابطه بین مالکیت و مدیریت رسانه صورت گرفته است. بر این اساس، نظامهای سهگانه مدیریت رادیوـ تلویزیون (تجاری، عمومی و ...
 
- 
ائتلافهای راهبردی و شبکههای مشارکتی؛ ظهور الگوی جدید در صنعت رسانه (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-08-23)تحولات فزاینده در صنعت رسانه، مدیریت شرکتهای فعال در این صنعت را به طور کامل دگرگون کرده است. در گذشته، شرکتهای رسانهای، بنگاههای بزرگی بودند که کلیه فرایندهای ایجاد ارزش را درون سازمان خود ایجاد میکردند اما ...
 



