دوره 1391, شماره 43
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
الگوهای رضایتمندی از خدمات پلیس
(مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا, 2012-12-21)در این مقاله فرایند رضایتمندی شهروندان از پلیس سنجیده میشود، تا پلیس بتواند بر جنبههای مهم خدمت تأکید کند و رضایت را در سطح بالا نگاه دارد. شهروندان کلورادو اسپرینگز (نمونة 3591) در یکی از تحقیقات چهارساله برای آزمون دو ...
-
بررسی وضعیت موجود عوامل زمینهای استقرار مدیریت دانش (بررسی فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان)
(مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا, 2012-12-21)تغییرات سریع و رشد روزافزون دانش و اطلاعات موجود در سازمان نیروی انتظامی، به مثابه یکی از مهمترین و با ارزشترین سرمایههای آن، این سازمان بزرگ و زیرمجموعههای پرشمار آن را ناگزیر ساخته است که به دنبال شناسایی عوامل ...
-
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری
(مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا, 2012-12-21)با شتاب تغییرات و ورود رقبای جدید، سازمانها و شرکتها برای ماندن در عرصة رقابت باید از توانایی لازم برای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان برخوردار باشند. از طرف دیگر، بدون شناخت درست مشتریان و مدیریت صحیح دانش مشتری، حصول ...
-
تأثیر سیستمهای اطلاعاتی مدیریت در تصمیمگیری مدیران و فرماندهان (نمونهپژوهی یکی از دانشگاههای نظامی)
(مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا, 2012-12-21)دانشگاه نظامی، به مثابه مدخل ورودی و تربیت مدیران و فرماندهان آینده در رستههای مختلف، از اهمیت بسیاری برخوردار است. تجهیز مدیریت به سیستم اطلاعاتی صحیح و مطمئن، که توانایی مدیریت و فرماندهی را برای اتخاذ تصمیمات لازم ...
-
تکریم ارباب رجوع در مراکز خدمات انتظامی- اجتماعی پلیس
(مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا, 2012-12-21)این مقاله برگرفته از پژوهشی است که با هدف بررسی تکریم ارباب رجوع و شناخت ابعاد و شاخصههای آن در مراکز خدمات انتظامی- اجتماعی نیرویانتظامی صورت گرفته است تا شناختی از انواع ارباب رجوع و انتظارات آنها به دست دهد؛ چرا که ...
-
بررسی تأثیر حسابرسی عملیاتی بر اجرای کارآمد طرحهای عمرانی نیرویانتظامی
(مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا, 2012-12-21)توسعة حسابرسی عملیاتی در جوامع امروز تحت تأثیر گذشت زمان قرار نگرفته است، بلکه، به علت تغییر در وظایف و فعالیتهای دولت، سیاستگذاران، مدیران و استفادهکنندگان از اطلاعات واحدهای دولتی، تحت تأثیر نیاز به حسابرسی عملیاتی ...



