مرور دوره 1393, شماره 27 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
ارتباطات سیار و نقش آن در ارتقاء دانش زبانهای خارجی پلیس (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2014-12-22)در آغاز هزاره سوم شیوههای جدیدی از آموزش به کمک فناوری ارتباطات سیار پدیدار شد. استفاده از شیوه چندرسانهای نیز در نوع خود با انتقال عناصر غیرکلامی میان رسانهها راه را برای دستاندرکاران آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد ...
 
- 
عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیک در بین کارکنان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان بر مبنای مدل پذیرش فناوری (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2014-12-22)توسعه فناوری اطلاعات در نظام های آموزشی علی الخصوص یادگیری الکترونیکی نه فقط یک انتخاب بلکه، ضرورتی اجتناب ناپذیر است که به عنوان عامل مؤثری در اصلاحات نظام های آموزشی محسوب می گردد مقاله حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر ...
 
- 
بررسی نقش و تاثیر عوامل مرتبط با ارتقای کیفیت دوره های آموزشی (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2014-12-22)کیفیت دوره های آموزشی از جمله دغدغه هایی است که همیشه سازمان ها برای دستیبابی به آن تلاش می کنند. ارتقای مستمر کیفیت آموزش مستلزم استفاده از ارزیابی آموزشی است. این مطالعه به بررسی تاثیرگذاری عوامل مرتبط با ارتقای کیفیت ...
 
- 
مطالعه تطبیقی جایزه ملی تعالی سازمانی ایران با مدل EFQM و مالکوم بالدریج (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2014-12-22)مدیران امروزی درجستجوی دستیابی به راه حلی جامع، قابل اعتماد و انعطاف پذیر، جهت ارزیابی عملکرد سازمان خود بوده تا ضمن حصول اطمینان از اجرای استراتژیهای خود، بتوانند دادههای دقیق و کافی از جایگاه امروز خویش را بدست آورده ...
 
- 
ارزیابی واکنش فراگیران نسبت به اجرای دوره های آموزشی تخصصی- تکمیلی در فرماندهی انتظامی بوشهر (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2014-12-22)زمینه و هدف: به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران عرصه آموزش اولین گام از فرآیند ارزشیابی آموزشی می تواند، به ارزیابی واکنش فراگیران نسبت به کیفیت اجرای دوره های آموزشی ارایه شده در سازمان ها مربوط گردد. بر این اساس، هدف اصلی ...
 



