مطالعه تأثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری اجتماعی
(ندگان)پدیدآور
کشتکار, مهراننوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تأثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری اجتماعی و بر این مبنا، سوال اصلی نیز عبارت است از اینکه تأثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری اجتماعی چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال، جامعه آماری شامل تعدادی از مدیران، مسئولین و تصمی مگیران ارشد سازمان های کشوری و لشکری انتخاب شدند. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی و ب هطور مشخص مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. در این پژوهش، دو پرسشنامه یادگیری سازمانی و نوآوری اجتماعی با طیف پنج گزین های تهیه و روایی صوری و محتوایی آنها با استفاده از نظر خبرگان و نیز تحلیل عاملی مورد تأییدی، تأیید قرار گرفت. یافت هها نشان داد متغیر «یادگیری سازمانی » و ابعاد آن بر «نوآوری اجتماعی » تأثیر مثبت، مستقیم و معنا دار دارد.
کلید واژگان
یادگیری سازمانینوآوری اجتماعی
معادلات ساختاری
شماره نشریه
51تاریخ نشر
2018-03-211397-01-01




