نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکشتکار, مهرانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:02:59Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:02:59Z
dc.date.available1399-07-09T11:02:59Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:02:59Z
dc.date.issued2018-03-21en_US
dc.date.issued1397-01-01fa_IR
dc.identifier.citationکشتکار, مهران. (1397). مطالعه تأثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری اجتماعی. فصلنامه علمی منابع انسانی ناجا, 9(51), 93-114.fa_IR
dc.identifier.urihttp://phr.jrl.police.ir/article_19083.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/394021
dc.description.abstractهدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تأثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری اجتماعی و بر این مبنا، سوال اصلی نیز عبارت است از اینکه تأثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری اجتماعی چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال، جامعه آماری شامل تعدادی از مدیران، مسئولین و تصمی مگیران ارشد سازمان های کشوری و لشکری انتخاب شدند. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی و ب هطور مشخص مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. در این پژوهش، دو پرسشنامه یادگیری سازمانی و نوآوری اجتماعی با طیف پنج گزین های تهیه و روایی صوری و محتوایی آنها با استفاده از نظر خبرگان و نیز تحلیل عاملی مورد تأییدی، تأیید قرار گرفت. یافت هها نشان داد متغیر «یادگیری سازمانی » و ابعاد آن بر «نوآوری اجتماعی » تأثیر مثبت، مستقیم و معنا دار دارد.fa_IR
dc.format.extent641
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت نیروی انسانی ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی منابع انسانی ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofNAJA HUMAN RESOURCESen_US
dc.subjectیادگیری سازمانیfa_IR
dc.subjectنوآوری اجتماعیfa_IR
dc.subjectمعادلات ساختاریfa_IR
dc.titleمطالعه تأثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری اجتماعیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت راهبردی دانش دانشگاه عالی دفاع ملیfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue51
dc.citation.spage93
dc.citation.epage114


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد