مرور دوره 15, شماره 56 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
آسیبشناسی شیوه اجرای برنامه درسی رشته «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2020-05-21)هدف مقاله حاضر، شناسایی و رتبهبندی آسیبهای موجود در اجرای برنامه درسی رشتۀ «آموزش جغرافیا» در دانشگاه فرهنگیان است. این دانشگاه از سال 1390 در راستای سند تحول بنیادین، برنامۀ درسی ملی، سند چشمانداز و اساسنامۀ خود، با ...
 
- 
سخن سردبیر: تربیت معلم در ایران: عاملیت یا مدیریت دانشگاه فرهنگیان؟ (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2020-05-21)
 
- 
شناسایی دانش ضمنی معلمان زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه از روش های ارزشیابی عینی: یک مطالعه پدیدارنگاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2020-05-21)یادگیری، آموزش و غنیسازی تجربیات معلمان باعث افزایش و بهبود سرمایه فکری سازمان مدرسه میباشد، افزایش مستمر دانش همراه با افزایش آگاهی نسبت به دانش روز، معلم را در فرآیند ارزشیابی کمک میکند. هدف اینمقاله شناسایی دانش ...
 
- 
شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی معلمان ابتدایی مجری برنامه شهاب (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2020-05-21): برنامه ملی شهاب با هدف شناسایی، هدایت و حمایت از استعدادهای برتر با همکاری بنیاد ملی نخبگان و وزارت آموزش و پرورش در کلیه مدارس ابتدایی سطح کشور از پایه چهارم تا ششم، انجام می گیرد. در این برنامه معلمان دانش آموزان را ...
 
- 
مطالعه فراترکیب دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2020-05-21)روایت پژوهی یکی از رویکردهای توسعه حرفهای معلمان و دانشجومعلمان است. هدف از این پژوهش، مطالعه دستاوردهای برنامه روایت پژوهی برای معلمان و دانشجومعلمان بود. این پژوهش با استفاده از روش فراترکیب انجام گرفت. بر اساس الگوی ...
 
- 
مقایسه «معلمیکردن» نومعلمان مدارس ابتدایی: آیا نوع دانشگاه محل تحصیل مهم است؟ (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2020-05-21)این مقاله به بررسی مقایسهای معلمیکردن سه گروه از نومعلمان مدارس ابتدائی ایران اختصاص دارد که در شهرستان مراغه در سال تحصیلی 97-1396 فعالیت میکردند. این معلمان از سه طریق «تحصیل در دوره چهار ساله تربیت معلم در دانشگاه ...
 



