اولویت بندی استراتژی های جبران خدمات شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی
(ندگان)پدیدآور
کاظمی, مهدیجمشیدی, محمدجواداحمدی سیدآبادی, سمیهنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
رامروزه استراتژیهای جبران خدمات بهعنوان ابزاری مؤثردرجهت حفظ مشتریانی که به دلیل تجربه دریافت خدمات ضعیف ناراضی هستند، کانون مطالعات متعدد قرارگرفته است. هدف تحقیق حاضر، اولویتبندی استراتژیهای جبران خدمات از دیدگاه مشتریان شرکتهای خدمات اینترنتی در قبال نارساییهای خدماتی این شرکتها است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش، توصیفی است. جامعه آماری تحقیق مشتریان اینترنت پرسرعت شهر مشهد هستند. تعداد نمونه 383 نفر و روش نمونهگیری طبقهای با حجم نمونه متناسب با تعداد مشتریان هر شرکت بوده است. در پژوهش حاضر از روشAHP با رویکرد فازی استفاده شده است. بر اساس نتایج آماری در بین شش استراتژی جبران خدمات شناسایی شده، توانمندسازی اولویت نخستو جبران (دیه)، توضیحات، ارتباطات، ملموسات و بازخورد اولویتهای دوم تا ششم را احراز کردهاند
کلید واژگان
تحلیل سلسله مراتبیجبران خدمات
خدمات اینترنتی
مدل RECOVSAT
مشهد
نارسایی خدمات
شماره نشریه
9تاریخ نشر
2014-11-221393-09-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
دانشیار دانشگاه سیستان و بلوچستاندانشجوی دکترای مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه علامه طباطبایی
کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه سیستان و بلوچستان
شاپا
1735-112X2538-2527
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
- 
تحلیل شکاف در خدمات ارتباطات ماهوارهای محمدی, لیلا؛ سجودی, پروین؛ بد, محمد؛ شیخ زاده, سعید (پژوهشگاه هوافضا و انجمن هوافضای ایران، شماره ثبت مجوز نشریه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 82946 مورخ 1397/07/02, 2023-12-22)با توجه به تنوع جغرافیایی کشور و الزام برای بالا بردن ضرایب اطمینان و نفوذ دسترسی و همچنین به دلیل نیازمندیهای خدمات آینده و در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی، استفاده از ارتباطات ماهوارهای امری اجتنابناپذیر است. در حال حاضر ...
 
- 
امکانسنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای سطح یک ایران سابقی, سحر؛ نجفقلی نژاد, اعظم (2023-11-22)هدف: پژوهش حاضر با هدف امکانسنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای سطح یک ایران انجام شد.روششناسی: این پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر ماهیت، توصیفی پیمایشی است. جامعه پژوهش شامل مدیران ...
 
- 
برونسپاری فعالیتهای کتابخانهای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: تأثیرات بر بهبود عملکرد و چالشهای فرارو نشاط, نرگس؛ باغی کشتان, معصومه (سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانNational Library and Archives of Islamic Republic of Iran, 2014-11-22)هدف: ارزیابی برونسپاری فعالیتهای کتابخانهای و نقش آن در بهبود عملکرد کتابخانه ملی ایران. روش/ رویکرد پژوهش: پیمایشی از نوع کاربردی. جامعه آماری شامل تمام مدیران و کارکنان کتابخانه ملی در ادارات کل پردازش (فهرستنویسی)، ...
 




