• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
    • دوره 3, شماره 9
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
    • دوره 3, شماره 9
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی

    (ندگان)پدیدآور
    کاظمی, مهدیجمشیدی, محمدجواداحمدی سیدآبادی, سمیه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    628.7کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    رامروزه استراتژی­های جبران خدمات به‌عنوان ابزاری مؤثردرجهت حفظ مشتریانی که به دلیل تجربه دریافت خدمات ضعیف ناراضی هستند، کانون مطالعات متعدد قرارگرفته است. هدف تحقیق حاضر، اولویت­بندی استراتژی­های جبران خدمات از دیدگاه مشتریان شرکت­های خدمات اینترنتی در قبال نارسایی­ها­ی خدماتی این شرکت‌ها است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش، توصیفی است. جامعه آماری تحقیق مشتریان اینترنت پرسرعت شهر مشهد هستند. تعداد نمونه 383 نفر و روش نمونه­گیری طبقه­ای با حجم نمونه متناسب با تعداد مشتریان هر شرکت بوده است. در پژوهش حاضر از روشAHP با رویکرد فازی استفاده شده است. بر اساس نتایج آماری در بین شش استراتژی جبران خدمات شناسایی شده، توانمندسازی اولویت نخستو جبران (دیه)، توضیحات، ارتباطات، ملموسات و بازخورد اولویت­های دوم تا ششم را احراز کرده­اند
    کلید واژگان
    تحلیل سلسله مراتبی
    جبران خدمات
    خدمات اینترنتی
    مدل RECOVSAT
    مشهد
    نارسایی خدمات

    شماره نشریه
    9
    تاریخ نشر
    2014-11-22
    1393-09-01
    ناشر
    دانشگاه علامه طباطبائی
    Allameh Tabataba’i University
    سازمان پدید آورنده
    دانشیار دانشگاه سیستان و بلوچستان
    دانشجوی دکترای مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه علامه طباطبایی
    کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه سیستان و بلوچستان

    شاپا
    1735-112X
    2538-2527
    URI
    http://ims.atu.ac.ir/article_1554.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/302987

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • تحلیل شکاف در خدمات ارتباطات ماهواره‌ای 

      محمدی, لیلا؛ سجودی, پروین؛ بد, محمد؛ شیخ زاده, سعید (پژوهشگاه هوافضا و انجمن هوافضای ایران، شماره ثبت مجوز نشریه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 82946 مورخ 1397/07/02, 2023-12-22)
      با توجه به تنوع جغرافیایی کشور و الزام برای بالا بردن ضرایب اطمینان و نفوذ دسترسی و همچنین به دلیل نیازمندی‌های خدمات آینده و در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی، استفاده از ارتباطات ماهواره‌ای امری اجتناب‌ناپذیر است. در حال حاضر ...

    • امکان‌سنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های سطح یک ایران 

      سابقی, سحر؛ نجفقلی نژاد, اعظم (2023-11-22)
      هدف: پژوهش حاضر با هدف امکان‌سنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های سطح یک ایران انجام شد.روش‌شناسی: این پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر ماهیت، توصیفی پیمایشی است. جامعه پژوهش شامل مدیران ...

    • برون‌سپاری فعالیت‌های کتابخانه‌ای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران: تأثیرات بر بهبود عملکرد و چالش‌های فرارو 

      نشاط, نرگس؛ باغی کشتان, معصومه (سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانNational Library and Archives of Islamic Republic of Iran, 2014-11-22)
      هدف: ارزیابی برون‌سپاری فعالیت‌های کتابخانه‌ای و نقش آن در بهبود عملکرد کتابخانه ملی ایران. روش/ رویکرد پژوهش: پیمایشی از نوع کاربردی. جامعه آماری شامل تمام مدیران و کارکنان کتابخانه ملی در ادارات کل پردازش (فهرست‌نویسی)، ...

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب