نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکاظمی, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorجمشیدی, محمدجوادfa_IR
dc.contributor.authorاحمدی سیدآبادی, سمیهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T06:28:17Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T06:28:17Z
dc.date.available1399-07-09T06:28:17Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T06:28:17Z
dc.date.issued2014-11-22en_US
dc.date.issued1393-09-01fa_IR
dc.date.submitted2015-11-02en_US
dc.date.submitted1394-08-11fa_IR
dc.identifier.citationکاظمی, مهدی, جمشیدی, محمدجواد, احمدی سیدآبادی, سمیه. (1393). اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, 3(9), 87-103.fa_IR
dc.identifier.issn1735-112X
dc.identifier.issn2538-2527
dc.identifier.urihttp://ims.atu.ac.ir/article_1554.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/302987
dc.description.abstractرامروزه استراتژی­های جبران خدمات به‌عنوان ابزاری مؤثردرجهت حفظ مشتریانی که به دلیل تجربه دریافت خدمات ضعیف ناراضی هستند، کانون مطالعات متعدد قرارگرفته است. هدف تحقیق حاضر، اولویت­بندی استراتژی­های جبران خدمات از دیدگاه مشتریان شرکت­های خدمات اینترنتی در قبال نارسایی­ها­ی خدماتی این شرکت‌ها است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش، توصیفی است. جامعه آماری تحقیق مشتریان اینترنت پرسرعت شهر مشهد هستند. تعداد نمونه 383 نفر و روش نمونه­گیری طبقه­ای با حجم نمونه متناسب با تعداد مشتریان هر شرکت بوده است. در پژوهش حاضر از روشAHP با رویکرد فازی استفاده شده است. بر اساس نتایج آماری در بین شش استراتژی جبران خدمات شناسایی شده، توانمندسازی اولویت نخستو جبران (دیه)، توضیحات، ارتباطات، ملموسات و بازخورد اولویت­های دوم تا ششم را احراز کرده­اندfa_IR
dc.format.extent628
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت کسب و کار هوشمندfa_IR
dc.relation.ispartofIT Management Studiesen_US
dc.subjectتحلیل سلسله مراتبیfa_IR
dc.subjectجبران خدماتfa_IR
dc.subjectخدمات اینترنتیfa_IR
dc.subjectمدل RECOVSATfa_IR
dc.subjectمشهدfa_IR
dc.subjectنارسایی خدماتfa_IR
dc.titleاولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه سیستان و بلوچستانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه سیستان و بلوچستانfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue9
dc.citation.spage87
dc.citation.epage103


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد