دوره 3, شماره 9
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
اولویت بندی استراتژی های جبران خدمات شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)رامروزه استراتژیهای جبران خدمات بهعنوان ابزاری مؤثردرجهت حفظ مشتریانی که به دلیل تجربه دریافت خدمات ضعیف ناراضی هستند، کانون مطالعات متعدد قرارگرفته است. هدف تحقیق حاضر، اولویتبندی استراتژیهای جبران خدمات از دیدگاه ...
 
- 
انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)همزمان با پیشرفتهای فناوری و گسترش ارتباطات، بازارها جهانی شده و رقابت بین شرکتها تشدید گردیده است. بررسی ادبیات موضوع مربوط به متدولوژیهای ایجاد سامانههای اطلاعاتی حاکی از آن است که با تکامل متدولوژیها، شاهد درگیری ...
 
- 
عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویتبندی آنها (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)ایجاد فناوریهای جدید در زمینه اینترنت و وب در دهه اخیر خصوصاً فنّاوری وب 2، و تأثیری که بر ماهیت کسبوکار داشتهاند باعث شده است تا از این فنّاوریها در سازمانها و در کسبوکار استفاده شود. این امر موجب شده نسلی جدید از ...
 
- 
تأثیرهم راستایی فناوری اطلاعات در کسب وکار سازمانهای تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)همسویی فناوری اطلاعات و کسبوکار یکی از اساسیترین مسائل موردنظر مدیران فناوری اطلاعات و مدیران ارشد سازمانهاست. پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان همراستایی فناوری اطلاعات در بین مدیران و مهندسان واحدهای تولیدی و در یکی از ...
 
- 
ارزیابی آمادگی استقرار سامانههای برنامهریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)در این تحقیق با مرور ادبیات موضوع و تحلیل معیارهای مورداستفاده در مدلهای موجود، مدل 7 اس مکینزی و بعد عوامل محیطی برای ارزیابی آمادگی دانشگاه کاشان جهت استقرار سیستمERP آموزشی استفاده شده است. این مدل دارای 8 معیاراصلی ...
 
- 
الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)تغییرات اساسی که از قرن نوزدهم در جامعه و اقتصاد رخ داده بهوضوح در توسعه اجتماعات ما منعکس شده است. جوامع مصرف که قبلاً وجود نداشتند با گسترش رسانههای جمعی و بازاریابی مدرن پا به عرصه وجود گذاشتند و درنتیجه مردم ...
 



