دوره 7, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
ارزیابی نقش گردشگری روستایی در توسعه پایدار اجتماعات محلی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری- استان زنجان) (انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-08-23)گردشگری روستایی با توجه به کارکردهای متنوع و نیز توانایی بالا در ایجاد ارتباط با سایر بخش های اقتصادی به عنوان یک استراتژی برای توسعه اجتماعی- اقتصادی مناطق روستایی مطرح گردیده است. هدف از پژوهش حاضر ارزیابی نقش گردشگری ...
 
- 
نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان (انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-08-23)تجربه گردشگر از مقصد گردشگری میتواند بسیاری از جوانب نگرشی و رفتاری وی را در قبال مقصد گردشگری تحت تأثیر قرار دهد که تصویر ذهنی برند مقصد گردشگری از آن جمله است. لذا پژوهش حاضر در صدد مطالعه تأثیر تجربه گردشگر بر تصویر ...
 
- 
تبیین همبستگی فضایی خدمات عمومی و گردشگری شهری مشهد (انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-08-23)شهر مشهد در دهه های اخیر تحولات فضایی فزاینده ای در توسعه خدمات عمومی خود تجربه کرده است. توزیع نامتوازن خدمات عمومی مشهد مسائل مختلفی برای گردشگران و ساکنین بوجود آورده است. پژوهش حاضر دو هدف اصلی را دنبال می نماید. یک ...
 
- 
تاثیر محیط فیزیکی و اجتماعی خدمات هتل در دلبستگی و رضایت میهمانان (مطالعهی موردی: هتل-های پارسیان آزادی رامسر) (انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-08-23)هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی نقش محیط فیزیکی و اجتماعی خدمات هتل در دلبستگی میهمانان به هتل و رضایت آنها در مجموعه هتلهای پارسیان رامسر میباشد. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نوع همبستگی و به طور مشخص مبتنی بر مدلسازی ...
 
- 
محک زنی و رتبهبندی سه گروه هتل ایران بر مبنای مهارتهای ارتباطی-احساسی کارکنان (انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-08-23)شناسایی، مقایسه و رتبهبندی نقاط قوت و ضعف احتمالی مهارت-های ارتباطی-احساسی کارکنان هتلها بهعنوان یک روش هوش رقابتی محسوب میشود که باعث هموار کردن مسیر توسعه این مهارتها بهطور مؤثر خواهد شد. پژوهش حاضر قصد دارد تا سه ...
 
- 
بررسی تأثیر منبع اطلاعات و تعاملات اجتماعی بر قصد خرید مصرفکنندگان در فضای مجازی (موردمطالعه: کانالهای تبلیغاتی خدمات گردشگری در شبکههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام) (انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-08-23)نظر به اهمیت نقش تبلیغات در شبکههای اجتماعی به ویژه برای سازمانهای خدمات گردشگری، این پژوهش با هدف مطالعه و بررسی تأثیر دو عامل تعاملات اجتماعی و منبع اطلاعات بر قصد خرید محصولات و خدمات گردشگری در فضای مجازی انجام شده ...
 
- 
تاثیر قیمت نفت برتقاضای گردشگری: مقایسه کشورهای OECD و کشورهای خاورمیانه (انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-08-23)نفت، به عنوان ماده اولیه تأمین انرژی در جهان دارای اهمیت بسزایی است، وابستگی کشورهای خاورمیانه و کشورهای پیشرفته صنعتی به این ماده و تأثیرپذیری اقتصاد این کشورها از نوسانات قیمت نفت اهمیت تأثیر این تحولات را آشکار میکند. ...
 
- 
ارزشگذاری اقتصادی پارکهای گردشگری با استفاده از بروزرسانی بیزینِ تمایل به پرداخت در مدل مشروط نامطمئن برخوردار از انتخاب دوگانه دوبعدی (DB-DC CVM)؛ مطالعه موردی: پارک گردشگری بابا امان بجنورد (انجمن علمی گردشگری ایران, 2018-08-23)محاسبه ارزش اقتصادی منابع طبیعی مبتنی بر بهرهبرداری سرانه و تجمیعشده، میتواند راهکاری مناسب برای ارزشگذاری اقتصادی منابع گردشگری در طول یک دوره مشخص و با تعداد مشخص بهرهبردار باشد. در این صورت امکان واگذاری منبع موردنظر ...
 



