مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزشیابی از اجرای آزمایشی طرح آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی در پایه دوم راهنمایی در دروس علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2012-09-22)هدف از این طرح، ارزشیابی ازتحقق اهداف طرح آموزش مبتنی بر رویکردهای تربیتی در دروس علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی پایه دوم راهنمایی است. جامعهی مورد مطالعه دانشآموزان پایهی دوم راهنمایی استانهای سیستان و بلوچستان، گلستان ...
-
ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از کیفیت مسؤولیت¬های استادان، برنامهی درسی پنهان و دستاوردهای آنان از تحصیل در دانشگاه
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2012-09-22)هدف کلی از انجام این پژوهش، بررسی کیفیت مسؤولیتهای استادان، ادراک دانشجویان از برنامهی درسی پنهان و دستاوردهای آنان از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس می باشد. جامعهی آماری این پژوهش تمامی دانشجویان ورودی ...
-
بررسی مؤلفههای دموکراسی در کتابهای تعلیمات اجتماعی دورهی ابتدایی
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2012-09-22)هدف از تحقیق حاضر بررسی میزان برخورداری کتابهای تعلیمات اجتماعی دورهی ابتدایی از مؤلفههای دموکراسی بر اساس دیدگاههای دیویی، اسکو، شریعتمداری و بشیریه بود. بدین منظور ابتدا با مشخص ساختن ده مؤلفه برای دموکراسی، به تعریف ...
-
پیش فرضهای برنامهی درسی آموزش سلامت جنسی از منظری اسلامی
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2012-09-22)در متون دینی، برای زندگانی مسلمانان اصولی وضع گردیده است که هر مسلمانی میبایست از این اصول و رهنمودها در عمل پیروی نماید. اگر هدف آموزش و پرورش به طور عام، پرورش انسان کامل باشد، هدف آموزش و پرورش اسلامی نیز پرورش انسان ...
-
خودارزیابی عملکرد نظارتی سرگروه¬های آموزشی شهر شیراز در مقایسه با ارزیابی معلمان از آنها بر اساس الگوی نظارت و راهنمایی آموزشی اولیوا و پاولز
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2012-09-22)هدف پژوهش حاضر مقایسه خودارزیابی سرگروههای آموزشی از عملکرد نظارتی خود با ارزیابی صورت گرفته توسط معلمان تحت نظارت و راهنمایی آموزشی آنها بر اساس الگوی مفهومی اولیوا و پاولز بود. بدین منظور از میان معلّمان و سرگروههای ...



