دوره 3, پیاپی ده
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا (دانشگاه تبریز, 2020-08-22)کرونا یا کووید19، با تعطیلی اجباری و ناگزیر کسب و کارها، منجر به عدم توفیق بسیاری از آنها در کسب درآمد و مآلاً پرداخت بدهیهایشان شده است. این رخداد به جهت ارتباط زنجیرهای کسب و کارها با هم، میتواند شکستی سلسلهوار ...
 
- 
نقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی (دانشگاه تبریز, 2020-08-22)همه گیری کووید19، همانطور که زندگی و جامعه را تحت تأثیر قرار داده است، به روشهای مختلف بر رشته بازاریابی تأثیرخواهد گذاشت. هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش تعدیلگری کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط و ...
 
- 
فراترکیب خلق تابآوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسبوکارهای نوپا (دانشگاه تبریز, 2020-08-22)امروزه افزایش پیچیدگی، عدم اطمینان و مشکلات زیستمحیطی، اهداف استراتژیک بسیاری از بنگاهها را از اصطلاح «تلاش برای سودآوری» به «تلاش برای تابآوری» تغییر داده است. دراینبین بلایای طبیعی، بیماری همهگیر، حملات تروریستی، ...
 
- 
بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR (دانشگاه تبریز, 2020-08-22)بحران ویروس کرونا و اثرات زیستی، اجتماعی و اقتصادی آن تأثیر شگرفی بر اکثر کسبوکارها گذاشته است. در این میان، سو مدیریت کسبوکارها در قبال مسئولیتهای اجتماعی خود نسبت به بحران پیشآمده و انتشار اخبار منفی در شبکههای ...
 
- 
ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا (دانشگاه تبریز, 2020-08-22)ظهور پاندمی کرونا، درگیری گسترده جوامع با آن و نبود گزینه های موثر درمانی و واکسیناسیون موجب اتخاذ سیاست های حفظ فاصله اجتماعی شده است. راهکار قرنطینه علیرغم پیامدهای مثبت در کنترل سرعت شیوع بیماری، زمینه ی محدودیت در ارائه ...
 
- 
اقدامات CSR شرکتها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی (دانشگاه تبریز, 2020-08-22)هدف از این پژوهش بررسی تاثیر دلبستگی عاطفی مشتری به برند بر ارزش ویژه برندهای شبکههای اجتماعی با نقش میانجی اعتبار برند و نقش تعدیلگر مسئولیت اجتماعی شرکت در زمان کرونا است. جامعه آماری منتخب برای این تحقیق، کاربران ...
 
- 
طراحی مدل تابآوری زنجیرهتأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (دانشگاه تبریز, 2020-08-22)امروزه با پیچیدهتر شدن زنجیرههای تأمین با وجود سطح بالایی از عدم اطمینان ناشی از اختلالات، رفتارهای آشفته، چالشها و تهدیدات، مدیریت آن به یک وظیفهی چالش برانگیز تبدیل شده است. هرچند یک زنجیرهی تأمین به خوبی ساخت یافته ...
 



