نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحمیدی زاده, محمد رضاfa_IR
dc.contributor.authorپشاآبادی, میکائیلfa_IR
dc.contributor.authorعطایی, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorحیاتی, بهزادfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:17:39Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:17:39Z
dc.date.available1399-07-09T04:17:39Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:17:39Z
dc.date.issued2015-09-23en_US
dc.date.issued1394-07-01fa_IR
dc.date.submitted2014-03-18en_US
dc.date.submitted1392-12-27fa_IR
dc.identifier.citationحمیدی زاده, محمد رضا, پشاآبادی, میکائیل, عطایی, مهدی, حیاتی, بهزاد. (1394). بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی). مدیریت بازرگانی, 7(3), 601-620. doi: 10.22059/jibm.2015.57006fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2015.57006
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_57006.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258519
dc.description.abstractتفکر بازاریابی باید به سمت چشم‌اندازهای جدید بازاریابی حرکت کند و امروزه این نیاز به‌شدت احساس می‌شود. شواهد زیادی نشان می‌دهند بازاریابی باید چندکارکردی و میان‌رشته‌ای شود. از این‌رو، باید بیش از گذشته بر نیروی انسانی و ساختارهای چابک و توانمند، شبکه‌ها و اتحادهای راهبردی تمرکز شود. پژوهش حاضر دارای طرح تحقیق توصیفی- همبستگی است که از نظر هدف در دستة تحقیقات کاربردی قرار می‌گیرد. جامعة آماری این پژوهش تمام کارکنان مراکز آموزشی خصوصی در سطح شهر شیراز بودند و اعضای نمونه از طریق روش نمونه‌گیری دردسترس انتخاب شدند. داده‌ها از طریق توزیع پرسشنامه جمع‌آوری شد که پایایی آن بیشتر از 7/0 بود. درمجموع، 207 پرسشنامة کامل و قابل‌استفاده جمع‌آوری شد. به‌طورکلی، مدل مفهومی تحقیق شامل هشت متغیر مکنون و هفتفرضیه است. نتایج نشان دادند صرف‌نظر از ارزش‌آفرینی، سایر ابعاد اثر معنادار بر چابکی سازمانی دارند.fa_IR
dc.format.extent340
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2015.57006
dc.subjectابعاد بازاریابی کارآفرینانهfa_IR
dc.subjectانعطاف‌پذیریfa_IR
dc.subjectبازاریابی کارآفرینانهfa_IR
dc.subjectچابکی سازمانیfa_IR
dc.subject37. واسپاری اموربازاریابی،بازاریابی کارآفرینانه،بازاریابی داخلی،بازاریابی اجتماعی،بازاریابی سبز،بازاریابی فرد به فرد وچریکیfa_IR
dc.titleبررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد مدیریت بازرگانی دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت دولتی دانشکدة علوم انسانی، دانشگاه شاهد، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue3
dc.citation.spage601
dc.citation.epage620


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد