نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمانیان, امیرfa_IR
dc.contributor.authorرونقی, محمد حسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:17:20Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:17:21Z
dc.date.available1399-07-09T04:17:20Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:17:21Z
dc.date.issued2015-12-22en_US
dc.date.issued1394-10-01fa_IR
dc.date.submitted2014-07-15en_US
dc.date.submitted1393-04-24fa_IR
dc.identifier.citationمانیان, امیر, رونقی, محمد حسین. (1394). ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت بازرگانی, 7(4), 901-920. doi: 10.22059/jibm.2015.57097fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2015.57097
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_57097.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258422
dc.description.abstractفناوری اطلاعات بزرگ‌ترین نوآوری عصر جدید محسوب می‌شود، زیرا تأثیرهای اجتماعی، اقتصادی و علمی اثربخشی داشته است. بازاریابی اینترنتی جنبه‌های فنی و خلاقانة اینترنت مانند طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش را درهم می‌آمیزد. این پژوهش با هدف ارائة چارچوبی جامع برای پیاده‌سازی بازاریابی اینترنتی انجام گرفت. با استفاده از روش فراترکیب، بیش از 450 مقاله در حوزة بازاریابی اینترنتی ارزیابی شد که با استفاده از تحلیل محتوا ابعاد و کدهای مربوطه استخراج و میزان اهمیت و اولویت هریک با کمک روش کمی آنتروپی شانون تعیین شد. براساس یافته‌ها، مشخص شد کدهای راهبردهای بازاریابی، اینترنت و تجارت الکترونیک، راهبردهای کسب‌وکار و رفتار مصرف‌کنندة آن‌لاین بیشترین ضریب اهمیت را دارند. درنهایت، پس از طی گام‌های پژوهش چارچوب نهایی پیاده‌سازی بازاریابی اینترنتی ارائه شد.fa_IR
dc.format.extent350
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2015.57097
dc.subjectآنتروپی شانونfa_IR
dc.subjectبازاریابی اینترنتیfa_IR
dc.subjectپیاده‌سازیfa_IR
dc.subjectفراترکیبfa_IR
dc.subject40. بازاریابی الکترونیک و مجازی،بازاریابی ایمیلی وپیامکی،بازاریابی شبکه ای،بازاریابی مبتنی برابزارهای موبایل و در محیط وب2fa_IR
dc.titleارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیبfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue4
dc.citation.spage901
dc.citation.epage920


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد