دوره 7, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تأثیر عناصرنام تجاری بر نگرش و رفتار مصرفکنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآوردههای گوشتی و لبنی کاله) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)ارزیابی و ادراک مصرفکنندگان از نام تجاری، مبنای تصمیم به خرید و اعتماد به نام تجاری را شکل میدهد و هر چه ارزش نام و نشان تجاری در ذهن مصرفکنندگان بیشتر باشد، شرکت میتواند منافع بیشتری از مصرفکنندگان کسب کند. پژوهش ...
 
- 
بررسی رابطۀ نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعۀ موردی: کسبوکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)پژوهش حاضر به بررسی اهمیت سازوکارهای تأثیرگذار متغیر نوآوری سازمانی، بر عملکرد نوآوری و بازار میپردازد. هدف از اجرای پژوهش، ارائۀ مدلی از عملکرد بازاریابی سازمانی با در نظرگرفتن متغیر مستقل نوآوری سازمانی و متغیرهای میانجی ...
 
- 
شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)پژوهش پیش رو با هدف ارزیابی نظر کارشناسان شرکت سهامی بیمۀ ایران و شرکتهای خدمات بیمهای و نمایندگیهای فروش بیمۀ ایران در تهران، درخصوص شیوههای مؤثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمۀ مسئولیت در شرکت بیمۀ ایران و ...
 
- 
عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکتهای بیمه (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)جذب مشتریان در صنایع خدماتی تأثیر شایان توجهی در افزایش توان رقابتی شرکتها دارد. در این پژوهش تلاش شده است موضوع بازگشت مشتریان در حوزۀ مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه و بررسی شود. با توجه به اینکه در ایران پژوهش نظاممندی ...
 
- 
شناسایی و اولویتبندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصۀ ترکیبی در یک محیط فازی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)از آنجا که امروزه صنعت گردشگری، اهمیت بسیار زیادی در توسعۀ نظام اقتصادی جوامع دارد و کشورها در جذب گردشگران بینالمللی به رقابت میپردازند، پرداختن به بازاریابی و بهویژه موضوع انتخاب بازار هدف، از جمله مسائل مهم هر مقصد ...
 
- 
تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)افزایش تعداد کاربران اینترنت پُرسرعت طی سالهای اخیر، بسیاری از سازمانها را بر آن داشته است که در این عرصه به فعالیت بپردازند. به همین دلیل مقالۀ پیش رودورود رقبای جدید بقبای جدید به تلاش میکند آن دسته از ویژگیهای کاربران ...
 
- 
تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)پژوهش حاضر به بررسی تأثیر محیطهای خدماتی بر هیجان مشتری و خروجیهای خدمات میپردازد. هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر محیطهای فیزیکی و اجتماعی خدماتی بر هیجان، رضایت و تمایلات رفتاری مشتریان و در نهایت خروجی خدمات است که ...
 
- 
اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در ادارههای تابع شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)پژوهش حاضر به بررسی نقش و سازوکارهای متغیر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان از طریق متغیر میانجی نوآوری سازمانی میپردازد. جامعۀ آماری پژوهش را کلیۀ کارشناسان و سرپرستانِ 43 ادارۀ تابع شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری، ...
 
- 
شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)این مقاله در پی شناسایی و ارزیابی ابعاد بازارگرایی در صنعت بانکداری کشور با تأکید بر نقش نیروی انسانی در تحقق آن است. بهمنظور دستیابی به این هدف، پژوهش پیش رو در دو مرحله اجرا شده است. در مرحلۀ اول با بهرهگیری از نظر ...
 
- 
شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)خرید و استفاده از کالاها توسط مصرفکنندگان، بیش از اینکه تابع نیاز باشد، تابع تبلیغات و متأثر از مارکها و برندها است. در ایران مطالعاتی که بر اهمیت توجه به معیارهای مصرفکنندگان در انتخاب برند مقلد تمرکز کند، بسیار محدود ...
 
- 
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی موفق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری (مطالعۀ موردی: شرکت سهامی بیمۀ ایران شهر تهران) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)هدف این پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر برنامهریزی راهبردی موفق با بهرهمندی از روش آماری مدل معادلات ساختاری، بهمنظور ارائۀ مدلی برای موفقیت برنامهریزی راهبردی شرکت بیمۀ ایران است. پس از بررسی پیشینۀ پژوهش و یکپارچهسازی ...
 



