دوره 10, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرفکنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)انقلاب ایران در سال 1357، از همان ابتدا چارچوب دینی حاکم بر خود را نشان داد و همواره تلاش کرد این چارچوب در اذهان عمومی زنده نگاه داشته شود. در این میان، حمایت بیحد و حصر دولت آمریکا از رژیم اسرائیل، به نمادی از خصومت ...
-
بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)ارزش ویژۀ برند یکی از با ارزشترین داراییهای شرکت در عرصۀ رقابت است و عوامل متعددی با آن ارتباط دارند. در تحقیق حاضر تلاش شده است اثر مستقیم کیفیت رابطه و آثار غیرمستقیم شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژۀ برند ...
-
فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل مؤثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا و ترکیب کمی نتایج پژوهشهای انجام شده در این حوزه با رویکرد فراتحلیل است. جامعۀ آماری پژوهش، مقالههای چاپ شده در مجلههای علمی ـ پژوهشی ...
-
عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرفکنندگان در تجارت اجتماعی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)تجارت اجتماعی جدیدترین شاخه از تجارت الکترونیک است که حاصل محبوبیت و توسعۀ روزافزون شبکههای اجتماعی است. ظهور تجارت اجتماعی به طراحی استراتژیها و مدلهای جدید کسبوکار منجر شده که این میتواند برای تولیدکنندگان و ...
-
تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرفکنندگان جوامع مجازی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)امروزه بهدلیل نقش شایان توجه جوامع مجازی در جنبههای مختلف کسبوکار، رقابت زیادی بین آنها برای جذب کاربر وجود دارد، بنابراین مطالعاتی که بتواند عوامل مؤثر بر مشارکت مصرفکنندگان در این محیطها را مشخص کند، بیش از پیش ...
-
بازاریابی کارآفرینانه، قابلیتهای بازاریابی و عملکرد کسبوکارهای پروژهمحور
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد پروژه در کسبوکارهای پروژهمحور است. پژوهش حاضر از جنبۀ هدف در دستۀ پژوهشهای کاربردی قرار میگیرد و از نظر طرح پژوهش، توصیفی ـ همبستگی ...
-
توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکتهای بیمه
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)مسئلۀ اصلی پژوهش حاضر این است که چگونه ارتقای فرهنگ ترافیک از طریق مداخلۀ رفتاری موجب خلق ارزش مشترک برای شرکتهای بیمه میشود؟ بر همین اساس هدف از اجرای این پژوهش، توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکتهای بیمه از طریق ...
-
ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با استفاده از تکنیک استخراج استعارهای زالتمن (زیمت)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)فراگیر شدن استفاده از اینترنت در کشور با فاصلهای از کشورهای پیشرفته اتفاق افتاد، ولی موجب اثرگذاری و اثرپذیری در جامعه شد. از مهمترین تبعات شیوع اینترنت، به راه افتادن موج جدید کسبوکارها و ظهور تجارت الکترونیک است. ...



