دوره 10, شماره 1

 

ارسال های اخیر

  • بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم 

    میرا, ابوالقاسم؛ خانلری, امیر؛ دیندار, یاشار (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)
    انقلاب ایران در سال 1357، از همان ابتدا چارچوب دینی حاکم بر خود را نشان داد و همواره تلاش کرد این چارچوب در اذهان عمومی زنده نگاه داشته شود. در این میان، حمایت بی‎حد و حصر دولت آمریکا از رژیم اسرائیل، به نمادی از خصومت ...

  • بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند 

    نداف, مهدی؛ درزیان عزیزی, عبدالهادی؛ تیرانداز, سحر (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)
    ارزش ویژۀ برند یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های شرکت در عرصۀ رقابت است و عوامل متعددی با آن ارتباط دارند. در تحقیق حاضر تلاش شده است اثر مستقیم کیفیت رابطه و آثار غیرمستقیم شخصی‎سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژۀ برند ...

  • فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا 

    نظری, محسن؛ حیدری, علی؛ حقیقی نسب, منیژه؛ سمیع زاده, مهدی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)
    هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا و ترکیب کمی نتایج پژوهش‏های انجام شده در این حوزه با رویکرد فراتحلیل است. جامعۀ آماری پژوهش، مقاله‎های چاپ شده در مجله‎های علمی ـ پژوهشی ...

  • عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی 

    دشتی, مهدی؛ صنایعی, علی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)
    تجارت اجتماعی جدیدترین شاخه از تجارت الکترونیک است که حاصل محبوبیت و توسعۀ روزافزون شبکه‎های اجتماعی است. ظهور تجارت اجتماعی به طراحی استراتژی‎ها و مدل‎های جدید کسب‎وکار منجر شده که این می‎تواند برای تولید‎کنندگان و ...

  • تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی 

    دهدشتی شاهرخ, زهره؛ بهیار, پدرام (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)
    امروزه به‎دلیل نقش شایان ‌توجه جوامع مجازی در جنبه‌های مختلف کسب‌وکار، رقابت زیادی بین آنها برای جذب کاربر وجود دارد، بنابراین مطالعاتی که بتواند عوامل مؤثر بر مشارکت مصرف‌کنندگان در این محیط‌ها را مشخص کند، بیش ‌از پیش ...

  • بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور 

    سیف, یاسر؛ محمدزمانی, محمدرضا؛ شجاعی, یاسر؛ مقدم, رضا (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)
    هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد پروژه در کسب‎وکارهای پروژه‎محور است. پژوهش حاضر از جنبۀ هدف در دستۀ پژوهش‎های کاربردی قرار می‎گیرد و از نظر طرح پژوهش، توصیفی ـ همبستگی ...

  • توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه 

    اسماعیل پور, رضا؛ قاسم نژاد, میثم (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)
    مسئلۀ اصلی پژوهش حاضر این است که چگونه ارتقای فرهنگ ترافیک از طریق مداخلۀ رفتاری موجب خلق ارزش مشترک برای شرکت­های بیمه می­شود؟ بر همین اساس هدف از اجرای این پژوهش، توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت­های بیمه از طریق ...

  • صفحه آغازین 

    پدیدآور نامشخص (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)

  • ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت) 

    بخشی زاده, کبری؛ حاجی جعفر, علی؛ نصیری, حامد (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-04-21)
    فرا­گیر شدن استفاده از اینترنت در کشور با فاصله­ای از کشورهای پیشرفته اتفاق افتاد، ولی موجب اثرگذاری و اثرپذیری در جامعه شد. از مهم‌ترین تبعات شیوع اینترنت، به راه افتادن موج جدید کسب‎وکارها و ظهور تجارت الکترونیک است. ...