دوره 6, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)بخشبندی مشتریان، فرصتی برای توجه به نیازهایی است که در پرتو بازاریابی انبوه مجالی برای ابرازشان نبوده است. هدف اولیهی بخشبندی یافتن و حفظ مشتریانی است که قصد ارائهی خدمت به آنها را داریم. در این پژوهش خوشهبندی مشتریان ...
-
ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)از منظر تئوریک، معماری منابع انسانی مفهوم جدیدی است که در چارچوب تحولات حاصله در طرق هدایت نظام مدیریت منابع انسانی و طرح رویکردهای جدید در رابطه بین کارکنان با سازمانها قابل بررسی است. با توجه به اینکه عوامل موثر بر ...
-
بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)هدف پژوهش حاضر کمی سازی تاثیر شبکههای کسب و کار بر مزیت رقابتی با میانجی گری قابلیت ایجاد قابلیتها میباشد. این شبکهها با نقش آفرینی مشتریان، تامین کنندگان و رقبا همراه بوده است. در این تحقیق از پرسشنامه که 352 مورد آن ...
-
قاعدهمند سازی و پیشبینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونیاریکسون)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)امروزه با توجه به رقابت شدید حاکم بر محیط بازار، بکارگیری استراتژیهای متناسب با مشتریان، به منظور جذب و حفظ آنان ضرورتی انکارناپذیراست. امادستیابی به این مهم، منوط به شناخت مشتریان و درک الگوهای رفتاری آنان میباشد. هدف ...
-
بازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)در این پژوهش ضمن معرفی رویکرد قابلیت، تلاش شده است تا برد نافذ شاخصهای توسعه قابلیتهای انسانی بر اساس دستورالعملهای نامه 53 نهجالبلاغه که بُردی فرازمانی دارد مدنظر قرار بگیرد. در این پژوهش، جهت گردآوری دادهها، متن ...
-
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)مدیریت دانش مشتری یکی از مباحثی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. منافع و مزایای مدیریت دانش مشتری باعث ایجاد جاذبه نسبت به این موضوع شده و به رغم مزایایی که مدیریت دانش مشتری دارد به دلیل بیتوجهی به ...
-
تبیین مشکلات و موانع فراروی توسعه صادرات استان ایلام
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)امروزه تجارت بینالملل از چنان جایگاهی برخوردار گردیده است که اغلب از آن به عنوان نیروی محرکه رشد و بالندگی اقتصاد در کشورها یاد میشود. نظر به اهمیت و ضرورت توسعه صادرات در شکوفایی اقتصادی کشورها، این موضوع از نقاط راهبردی ...
-
تأثیر مدیریت زنجیرهی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)در محیط پیچیده ، پویا و بسیار متغیر امروزی ، شرکت ها نیازمند طراحی و اتخاذ راهبرد هائی در زنجیره ی تامین خود هستند که بتواند آنها را در بهبود روزافزون عملکردشان یاری رساند . زیرا در چنین محیط رقابتی شرکت هائی قادر به بقا ...



