مرور دوره 14, شماره 45 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-12-22)پژوهش حاضر با هدف تحلیل دستاوردهای نمایشگاههای ورزشی از دید غرفهداران و مشتریان و ارائه راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی انجام شده است. روش این پژوهش، از نظر هدف، کاربردی و از نظر نوع تحقیقات، توصیفی بود که به صورت ...
-
تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسبوکارهای نوپا با نقش تعدیلگر فرهنگ ملی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-12-22)هدف: امروزه کارآفرینی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها دارد و در این بین ایجاد انگیزههای لازم برای کارآفرینی و گسترش فرهنگ کارآفرینی اساسی و تعیینکننده است. محققان نقش فرهنگ ملی در این زمینه ...
-
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهتگیری بازار در بنگاههای کوچک و متوسط
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-12-22)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهتگیری بازار در بنگاههای کوچک و متوسط استان البرز است. جامعه آماری تحقیق شامل 245 مدیر شرکتهای کوچک و متوسط بود که با روش نمونهگیری طبقهای ...
-
تأثیر نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی (مورد مطالعه: شرکت گلستان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-12-22)هدف اصلی این پژوهش، بررسی نقش نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی است که بر مبنای هدف و یک پژوهش توصیفی-کاربردی است. جامعه آماری این پژوهش را 320 نفر از مدیران و کارکنان شرکت گلستان تشکیل میدهند که با کمک ...
-
نشانهشناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-12-22)این مقاله با بحث در خصوص وابستگی عمیق میان تبلیغات و زبان، نشان میدهد چگونه برخی از از ویژگیهای بلاغی و نشانهشناختی زبان برای رسیدن به اهدف تبلیغات مورد بهره برداری قرار میگیرند. این مطالعه با استفاده از روش کیفی ...
-
بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-12-22)پژوهشهای انجام شده در حوزه عملکرد صادراتی نشان میدهد که مطالعات در خصوص عملکرد صادراتی، دامنه وسیعی از عوامل مؤثر بر فعالیت و موفقیت صادراتی شرکتها را نمایان میسازد. از طرف دیگر، ماهیت مشتریمداری متشکل از مجموعهای ...



