مرور دوره 23, شماره 44 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
بازیابی راهبردهای ایدئولوژیک در گفتمان کتابهای دانشگاهی، مطالعة کتابهای تاریخ ایران دوره میانه
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2019-08-23)هدف مقاله ارائة الگوی روششناسی در خوانش انتقادی کتابهای دانشگاهی تاریخ است که از طریق مشخص کردن راهبردهای ایدئولوژیک در متن این آثار انجام شده است. بازیابی این مؤلفهها نشان میدهد مؤلفان از چه فنون بیانی در بازنمایی ...
-
آموزش نقد ترجمه در دورة کارشناسی ارشد رشتة مطالعات ترجمه: انتظارات دانشجویان و محتوای آموزشی واحد درسی
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2019-08-23)طراحی برنامة آموزشی واحد درسی از موارد مهمی است که بدون انجام مطالعة تجربی و بررسی نیازهای دانشجویان مترجمی امکانپذیر نیست. پژوهش حاضر به بررسی مواد آموزشیای میپردازد که استادان در واحد درسی «نقد و بررسی آثار ترجمهشده» ...
-
تحلیل نسلی از ترجیح دانشجویان دارای ویژگیهای بومیان دیجیتال به داشتن کتاب درسی الکترونیکی
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2019-08-23)نظریة نسلها برای هر نسل ویژگیهای متمایزی را ترسیم میکند. یکی از نظریههای مهم، نظریة بومیان دیجیتال است. برای بومیان دیجیتال ویژگیهای مختلفی بیان کردهاند که در پژوهش حاضر دو ویژگی لذت بردن از خواندن و ترجیح ...



