مرور دوره 8, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار

  • حق پخش تلویزیونی در صنعت فوتبال ایران 

    رضایی, شمس الدین؛ اسمعیلی, محسن (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)
    هدف: مهمترین منبع درآمدزایی صنعت فوتبال در جهان، حق پخش تلویزیونی می‌باشد. هدف از انجام این پژوهش، بررسی حق پخش تلویزیونی در صنعت فوتبال ایران است. روش‌شناسی: این پژوهش دارای رویکردی کیفی بوده و از روش نظریه داده بنیاد ...

  • رابطه علّی ویژگی‌های دموگرافیک گروه‌های مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرف‌کنندگان ورزشی با روش SEM-PLS 

    یوسفی پاسکه, مریم؛ تجاری, فرشاد؛ نیک آئین, زینت (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)
    مقدمه: هدف این پژوهش طراحی مدل ویژگی­های دموگرافیک گروه­های مرجع و تأثیر آن بر فرآیند تصمیم خرید مصرف‌کنندگان ورزشی بود. روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری پژوهش کلیه ...

  • شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران 

    محمودی, احمد؛ هنری, حبیب؛ یونسی, جلیل؛ شهلایی, جواد (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)
    هدف: هدف پژوهش حاضر، شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران بود. روش‌شناسی: این پژوهش از نوع پژوهش‌های اکتشافی و دارای ماهیّت کیفی بود که به صورت پی در پی انجام پذیرفت. گردآوری داده‌ها با استفاده از ...

  • بررسی عوامل مؤثر بر فرایند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی ایران 

    جوادی‌پور, محمد؛ اتقیا, ناهید؛ رهبری, سمیه؛ طایفی, حلیمه (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)
    هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل مؤثر بر فرایند سیاست­گذاری نظام ورزش همگانی ایران بود. روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نظر هدف در شمار پژوهش­های کاربردی و از منظر ماهیت داده‌های پژوهشی جزو پژوهش­های کیفی بود. برای این منظور 16 ...

  • شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های کیفیت خدمات در اماکن ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل 

    پارسااصل, مرضیه؛ حسینی نیا, سید رضا؛ اندام, رضا (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)
    هدف:  هدف از پژوهش حاضر، شناسایی و تحلیل مؤلفه­های کیفیت خدمات در اماکن ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل است. روش‌شناسی: روش پژوهش از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش شامل اساتید مدیریت ورزشی، رئیس و نایب‌رئیسان ...

  • شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران 

    محمدی, سردار؛ محمودیان, عابد (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)
    هدف: شبکه‌های اجتماعی، فناوری در حال رشدی برای ارتباط هواداران با تیم‌های ورزشی و ورزشکاران هستند. تحقیق حاضر با هدف شناسایی تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران انجام شد. روش‌شناسی: تعداد نمونه ...

  • طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش 

    فرهمندمهر, عباس؛ شریفی فر, فریده؛ نیک بخش, رضا (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)
    هدف:  هدف از این پژوهش طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در صنعت ورزش کشور بود. روش‌شناسی: روش تحقیق از نوع کیفی نظام‌مند بود. جامعه آماری شامل اساتید، مدیران، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و مشاوران حوزه صنعت ورزش، ...

  • ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD 

    طاهری کیا, مریم؛ خورشیدی, رضا؛ اکبری یزدی, حسین (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)
    هدف: تحقیق حاضر به منظور ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی ایران و ارائه راهکارهایی برای بهبود کیفیت آن ها صورت گرفت. روش‌شناسی: جامعه آماری تحقیق دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه های تهران بودند که تعداد 168نفر به عنوان ...

  • چالش‌های توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبه‌پروری گلخانه‌ای 

    نظری, رسول؛ تابش, سعید (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)
    هدف: هدف از مطالعه­ حاضر چالش توسعه ورزش ایران با رویکرد گلخانه ای استعدادیابی و نخبه پروری بود. روش‌شناسی: روش تحقیق از نوع آمیخته و در واقع ترکیبی از روش کیفی و کمی است. در مرحله کیفی از طریق مصاحبه نیمه ­ساختار یافته، ...