دوره 7, شماره 28
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
ارائه الگوی اجرای خطمشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشمانداز بیست ساله (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)با توجه به اهمیت موضوع فقر و حضور و گسترش آن در جامعه ایران، هدف این پژوهش، طراحی مدل اجرای خطمشی فقرزدایی در ایران بوده است. به این ترتیب، عوامل موثر بر اجرای خطمشیهای فقرزدایی در سه عرصه خطمشیگذاری، نهادی و عرصه ...
 
- 
بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)در بازار رقابتی نوین، شرایط برای تولیدکنندگان داخلی بسیار دشوار شده است که بتوانند با کالاهای خارجی رقابت کرده و در سطح بازار باقی بمانند. هرچند که بخش بزرگی از رقابت به ویژگیهای ملموس کالا برمیگردد؛ ولی یکی از مولفههای ...
 
- 
الگوی سنجش هوشمندی کسبوکار در صنعت تلکام (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)هدف این پژوهش، ارائه الگوی سنجش سیستم هوشمندی کسبوکار با استفاده از رویکرد آمیخته است. در این مقاله، ابتدا مبانی نظری پژوهش بررسی شده و سپس، با مرور پژوهشهای پیشین، شاخصهای سنجش سیستم هوشمندی کسبوکار استخراج شده ...
 
- 
توسعه توانمندیهای برنامهای کارکنان دانشگرا (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)توسعه توانمندی برنامهای کارکنان دانشگرا از دغدغههای مدیریت منابع انسانی دانشگاهها است. هدف این پژوهش، رتبهبندی متغیرهای حاصل از مدل توسعه توانمندی برنامهای کارکنان دانشگرا در یک دانشگاه بزرگ دولتی با استفاده از ...
 
- 
تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)امروزه شرکتها بهعنوان قسمتی از شبکه روابط نگریسته میشوند که میتوانند از این شبکه مزیت رقابتی کسب کنند. این پژوهش با هدف تحلیل نقش قابلیتهای پویا در رابطه روابط بیرون سازمانی با مزیت رقابتی سازمان و کمیسازی این ...
 
- 
ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)هدف اصلی هر پژوهش، تولید و توسعه علم است تا از این طریق بتوان کارایی و اثربخشی را افزایش داد. تحقیق در مدیریت، حوزهای نظاممند از تحقیق در سازمان است که در جستوجوی انجام اقدامات مؤثر بهمنظور بهبود و حل مسائل سازمانی و ...
 
- 
ارتقای اثربخشی سازمانی در پرتو عوامل اقتضایی داخلی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)هدف این پژوهش بررسی اثرات عوامل اقتضایی داخلی بر اثربخشی سازمانی در شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج میباشد. در این پژوهش برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شده است. پژوهش حاضر کاربردی و توصیفی ...
 
- 
آسیبشناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقهای در توسعه دولت الکترونیک (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)در آستانه ماههای آغازین دهه دوّم چشمانداز ۲۰ ساله ایران، سیاستهای کلّی برنامه پنجساله ششم توسعه کشور، توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد که دوّمین سرفصل در این برنامه «امور فنّآوری اطّلاعات و ارتباطات» و اوّلین بند ...
 
- 
رابطه نزدیکبینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوتمندی محیط (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)نزدیکبینی بهعنوان یک خطای ادراکی- شناختی، موجب ناتوانی مدیران از کشف فرصتهای جدید و کسب مزیت رقابتی برای سازمان میشود؛ بنابراین اجتناب از آن برای مدیران ضرورت دارد. هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه نزدیکبینی زمانی و ...
 
- 
دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)رقابت فزاینده دنیای کسبوکار، شرکتها را وادار کرده برای کسب مزیت رقابتی به تحولات محیطی، نوآوری و ابعاد آن در کسبوکار یا سازمان توجه ویژهای داشته باشند. هوشمندی رقابتی با کشف سریعتر فرصتهای جدید، زیربنای فرآیندهای ...
 



