مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
آموزش افعال پیشوندی فارسی به ترک زبانان آذری از طریق تطبیق
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-02-20)این مقاله به بررسی نحوه آموزش افعال پیشوندی فارسی به ترک زبانان آذری از طریق تطبیق و مقابله پرداخته است. چون در ساختار زبان ترکی آذری فعل پیشوندی وجود ندارد و این میتواند برای زبان آموز سوال و اشکال ایجاد نماید، از طریق ...
-
تدوین محتوای خواندن برای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان با استفاده از قصههای قرآن
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-02-20)در میان چهار مهارت اصلی در آموزش، خواندن مهارت مهمی به حساب میآید که نقش زیادی در پیشرفت زبانی و تقویت توانش ارتباطی زبانآموزان دارد. یکی از عوامل تأثیرگذار در یادگیری این مهارت، تهیه و تدوین متنهای مناسب و سطح بندی ...
-
نقد کتاب «آموزش نوین زبان فارسی»
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-02-20)با گسترش آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در ایران و نیز در دیگر کشورها، کتابها و منابعی نیز برای این امر تهیه و تألیف شده است. مجموعه کتابهای «آموزش نوین زبان فارسی» یکی از این منابع است که آقای احسان قبول آنها را تألیف ...
-
نیازها و افق ها در توسعه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-02-20)از نظر رویکرد ارتباطی، یادگیری زبان دوم به معنی توسعه توانش ارتباطی در بافت های واقعی زبان مقصد است. تدریس عناصر صرفی و نحوی زبان به تنهایی تامین کننده نیازهای زبان آموزان نیست، بلکه باید آنچه را کاربران زبان واقعاً در ...
-
چگونگی نگارش و حرکت گذاری عربی در آموزش زبان فارسی
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-02-20)یکی از مشکلات و چالشهای پیش روی زبان آموزان در زبان فارسی، نگارش کلمهها و عبارتهای عربی در نوشتهها و متون فارسی است. این موضوع به دو گونه میان ما نمود پیدا میکند: الف- کلمههای عربی دخیل ب- کلمهها و عبارتهای عربی ...



