مرور دوره 26, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
بررسی نقش روابط عمومی و تکریم اربابرجوع بر عملکرد سازمانی؛ سازمان پزشکی قانونی/ نوشته : علی محمد مزیدی , حسین اسلامی و علیرضا اشرفی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-02-20)عملکرد سازمانی نتایج قابل اندازهگیری تصمیمات و اقدامات سازمانی است که نشاندهندة میزان موفقیت و دستاوردهای کسب شدهاست و تابعی است از کارایی و اثربخشی عملیات سازمانی؛ در حقیقت سنجش عملکرد یک هدف نیست بلکه ابزاری ...
-
شناخت رابطه بازیهای رایانهای و مؤلفههای هوش هیجانی در میان دانشآموزان پسر تهرانی/ نوشته : فاطمه نوری و فاطمه بنیادی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-02-20)هدف از مقالة حاضر مطالعة رابطه بین بازی رایانهای و هوش هیجانی است. سؤال اصلی پژوهش این است که چه رابطهای میان "هوش هیجانی“ و "میزان“ و "سابقة استفاده از بازیهای رایانهای“ در ...
-
سواد رسانهای و شیوههای نظارتی مادران بر مصـرف تلویزیـونهای ماهوارهای نوجوانان
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-02-20)بهعقیدةبرخیازصاحبنظرانرسانه،شبکههای تلویزیونیماهوارهای ...
-
بررسی اهداف و انگیزههای دانشجویان از کاربست شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاههای تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و محقق اردبیلی)/ نوشته : مهدی معینی کیا , عادل زاهد بابلان , ابراهیم آریانی و علی خالق خواه
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-02-20)یکی از تأثیرگذارترین سرویسهای ارائه شده در اینترنت شبکههای اجتماعی مجازی است. ازاینرو تحقیق حاضر با هدف بررسی اهداف و انگیزة دانشجویان از کاربست شبکههای اجتماعی مجازی و مطالعة مقایسهای آنها انجام گرفت. ...
-
ضرورت ایجاد شهر رسانهای بر اساس سند چشمانداز 1404/ نوشته : احسان پوری و مریم رباطی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-02-20)سند چشمانداز توسعة 20 ساله کشور که آمال جامعة ایرانی را در دو دهة آینده ترسیم و اهداف برنامههای پنجسالة توسعة کشور را با حضور در متن تحولات و پیشرفتهای جهانی تبیین میکند، بر توسعة داناییمحور و گسترش صنایع ...
-
مطالعة تطبیقی شیوههای تأمین مالی سازمانهای رسانهای رادیویی و تلویزیونی عمومی و تحت مالکیت دولتی در دنیا/ نوشته : سیاوش صلواتیان و مهدی محسنی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-02-20)پژوهش حاضر با هدف شناسایی شیوههای تأمین مالی سازمانهای رسانهای رادیویی و تلویزیونی عمومی و تحت مالکیت دولتی در دنیا صورت پذیرفت. در این پژوهش به مطالعه تطبیقی 58 سازمان رسانهای رادیویی و تلویزیونی در 49 کشور ...
-
بررسی میزان تأثیر تماشای شبکههای ماهوارهای بر نحوة گذران اوقات فراغت دانشجویان/ نوشته : بهاره نصیری و پریا شهاب الدین
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-02-20)استفاده روزافزون از رسانهها سبب دگرگونشدن نحوة گذران اوقات فراغت و فعالیتهای فراغتی شدهاست. رسانههای نوین فضاهای فراغتی چندگانهای را برای مخاطبان فراهم کردهاند. این رسانهها خصوصاً ماهواره سبب شدهاند که ...
-
رسانههای اجتماعی و استراتژیهای نوظهور رسانههای جریان اصلی (با تأکید بر تلویزیون)/ نوشته : امید جهانشاهی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-02-20)در این مقالة توصیفی، کوشیدهام جایگاه رو به رشد رسانههای اجتماعی را در صنعت خبر مورد توجه قرار دهم. ازاینرو، برخی از استراتژیهای نوظهور سازمانهای رسانهای پیشرو جهان (بهخصوص برندهای تلویزیونی) را معرفی کردهام. ...



