دوره 14, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل گفتمان اخبار شبکه تلویزیونی ایراناینترنشنال در خصوص حوادث مهر ماه 1401 ایران
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2024-08-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی اخبار شبکه تلویزیونی ماهواره ای ایران اینترنشنال در مورد حوادث مهرماه 1401 با روش تحلیل انتقادی گفتمان فرکلاف است. جامعه آماری پژوهش کلیه اخبار مرتبط با این حوادث در مهرماه 1401 می باشد که این شبکه ...
-
اخبار جعلی در توئیتر فارسی: سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکهگفتگوی توئیتر در دورانکرونا و شناسایی جغرافیایسیاسی نیروها
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2024-08-22)هدف این تحقیق، شناخت جغرافیایسیاسی نیروهای سایبری در توئیتر فارسی و سنجش وضعیت اثرگذاری این کاربران در شبکهگفتگوی دورانکرونا است. پرسش پژوهش این است: آیا اخبار جعلی منتشر شده توسط نیروهای سایبری در دوره کرونا اثرگذار ...
-
تدوین الگوی تحولی ارتباطات سازمانی در شبکه های استانی رسانه ملی با رویکرد اسلامی(مورد مطالعه شبکه استانی مازندران)
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2024-08-22)یکی از اجزای مهم در موفقیت یک مدیر ، ارتباطات درست و موثر در سازمان است . مهمترین وظایف مدیران اعم از هماهنگی، برنامه ریزی، هدایت، تصمیم گیری، کنترل و دیگر وظایف بدون شبکه ارتباطی درست و موثر در سازمان محقق نمی شود. لذا ...
-
اعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2024-08-22)اعتماد به علم، به دلیل واسطهای بودن ارتباط عموم با علم همیشه تحت تاثیر ارتباطاتعلم بوده است. دگرگونیهای رسانههای جدید در دهههای اخیر،فضای ارتباطاتعلم را تا جایی دچار تغییرات بنیادی کرده است که در ادبیات پژوهش از آن ...
-
ضرورت وجود صنایع خلاق رسانه ای در سازمان های رسانه ای
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2024-08-22)چکیدهعملکرد سازمانهای رسانهای از کیفیت محتوایی که ایجاد میکنند تأثیر میپذیرد و عمل ایجاد محتوا که فعالیت اساسی در فرآیند تولید رسانهای است، شدیدا نیازمند خلاقیت است. به دلیل ماهیت استاندارد ناپذیری کالاهای ...
-
تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2024-08-22)هدف از پژوهش حاضر تحلیل اثرات سبک فرزند پروری و عمل به باورهای دینی خانوادهها بر ویژگیهای فردی و اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش میانجی رسانهها بود. این تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی و روش انجام آن، توصیفی از ...
-
راهبردهای رسانهای انتشار گفتمان سلفی: مطالعه سه نسل گروههای سلفی جهادی- تکفیری
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2024-08-22)رسانهها به طور عام و در سالهای اخیر فضای مجازی به طرز چشمگیری مورد بهرهبرداری جریانهای سلفی جهادی- تکفیری بوده است. پژوهش حاضر با نگاهی مقایسهای به نقش رسانهها و فضای مجازی در انتشار گفتمان سه نسل گروههای سلفی ...
-
واکاوی مولفههای مهم در حفظ مشتریان برتر بانک سینا (پژوهشی کیفی)
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2024-08-22)امروزه مدیران بانکها برای جلوگیری از گرایش یافتن مشتریان به سمت سایر بانکها بیش از هر زمانی میبایست در پی درک نیازها و در خواستههای مشتریان باشند تا بتوانند نیازهای آنها را شناسایی و در جهت رفع آنها گام بردارند و ...
-
کاوش در برنامه های خبره محور رسانه ملی به عنوان مخزن دانش؛ شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینان حاضر در برنامة پایش
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2024-08-22)کارآفرینی یکی از پیشران های توسعة کشوراست که دراسناد بالادستی مورد تأکید قرار گرفته است.توفیق درکارآفرینی خود نیازمند دانش و بصیرتی برآمده از تجارب کارآفرینان موفق است.دراینبین برنامه های گفتگو محورصداوسیما مخزنی ازدانش ...



