دوره 10, شماره 41
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) (انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2022-02-20)یکی از موضوعاتی که ذهن محققین و اکثر اقشار جامعه را مشغول کرده است؛ مسئله کاهش ازدواج و افزایش طلاق در ایران است. با توجه به اهمیت رسانهها همچون مطبوعات در پوشش مشکلات جامعه، این تحقیق درصدد بررسی نحوه پوشش و بازتاب اخبار ...
 
- 
بهبود قابلیتهای شبکههای اجتماعی در سازمانها در طول فرایند نوآوری (انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2022-02-20)شرکتها برای ایجاد بسترهای نوآوری در کسبوکار خود از شبکهها و رسانههای اجتماعی، استفادههای بسیاری میکنند. اما راهکارهای استراتژیک برای نیل به این هدف، به عنوان راهنمایی جامع در دسترس نیست.در این مقاله چارچوبی برای ...
 
- 
اثر تبلیغات افراد مشهور بر دلبستگی دنبالکنندهها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه (انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2022-02-20)بازاریابی تاثیرگذار که شیوه ای از بازاریابی در بستر شبکههای اجتماعی است که شامل پیشنهاد و معرفی محصول و خدمات توسط افراد تاثیر گذار است, به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های بازاریابی دیجیتال خرده فروشان تبدیل شده است ...
 
- 
کارکرد مراکز دعانویسی: تفحصی در دینداری عامیانه (انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2022-02-20)این پژوهش به بررسی مراکز دعانویسی به عنوان یکی از اشکال و بازنمودهای دین عامیانه در شهر نهاوند پرداخته است. هدف اصلی تحقیق تبیین کارکرد مراکز دعانویسی در جامعهی کنونی ایران است. بدین منظور باورها و مناسکی که کنشگران میدان ...
 
- 
بررسی نقش رسانه ها درشکل گیری و گسترش فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی: شرکت مخابرات استان مازندران) (انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2022-02-20)هدف اساسی این پژوهش، مطالعه نقش رسانه ها درشکل گیری و گسترش فرهنگ سازمانی است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان شرکت مخابرات استان مازندران در سال 96 است . تعداد آزمودنی ها 219 نفر از جامعه مذکور بوده ، که به روش ...
 
- 
مولفههای سواد آب از منظر مدیران و روزنامهنگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان (انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2022-02-20)«سواد آب» یکی از راهکارهای ارتقای آگاهیهای عمومی در زمینه مسائل مرتبط با آب است. از آنجایی که ارتباطات بحران و ارتباطات خطر میتوانند در مدیریت بحران نقش اساسی ایفا کنند، این پژوهش ضمن تلاش در معرفی بیشتر «سواد آب» سعی ...
 
- 
نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی (انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2022-02-20)ویژگی ذاتی دانشگاه نسل چهارم تحقق توسعه محلی و منطقهای و اهتمام به ارتقای محیط پیرامون است. پژوهش حاضر با چنین نگرشی به مطالعه عوامل تحقق دانشگاه نسل چهارم از منظر روابط عمومی می پردازد. جهت دستیابی به این هدف از روش کیفی ...
 
- 
بدن به مثابه یک سامانه کاربست تحلیل گفتمان سامانهای زیگفرید یاگر در مطالعهی گفتمانی بدن (انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2022-02-20)در این مطالعه با توجه به اهمیت حوزهی بدن و برجستهسازی مفهوم بدن (اجتماعی) در حیات اجتماعی و مطالعات علوم اجتماعی تلاش شده است تا با روشی توصیفی تحلیلی و گردآوری اطلاعات بهصورت اسنادی و کتابخانهای و استفاده از رویکرد ...
 



