دوره 29, شماره 3

 

ارسال های اخیر

  • تدوین مدل مدیریت جهادی در شرکت‌های تابعه وزارت نیرو 

    موسی زاده, مهدی؛ باقرزاده, محمدرضا؛ طبری, مجتبی؛ بالوئی جامخانه, عزت الله (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2021-10-23)
    مدیریت جهادی برگرفته از الگوی مدیریت اسلامی و توأم با روحیه­ جهادی است که در گام دوم انقلاب و در شرایط حساس کنونی، نقش کلیدی و حیاتی دارد. هدف از این پژوهش تدوین مدل مدیریت جهادی در شرکت‌های تابعه وزارت نیرو بوده است. این ...

  • الگوی سیستمی نهادینه‌سازی ارزش‌ها در ناجا 

    خان محمدی, هادی؛ اصلی پور, حسین (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2021-10-23)
    نهادینه‌سازی فرآیندی است که از طریق آن کنش‌ها (اقدامات) تکرار می‌شوند و از جانب کنش‌گران، معانی مشترکی به خود می‌گیرند.  با توجه به اصل سلسله‌مراتب فرماندهی در سازمان‌های دفاعی و نظامی علاوه بر اصل امام– امت، ولی‌فقیه ...

  • طراحی راهبردی مدل توانمندسازی مجریان امر به معروف و نهی از منکر در موضوع پوشش اسلامی 

    تاج آبادی, حسین؛ اصلانی, مینو؛ جعفری, سیداصغر؛ رمضان, مجید (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2021-10-23)
    در دسترس بودن شاخص‌های عملیاتی که بتواند در تدقیق مؤلفه­ها راهبری کند؛ یک استراتژی کاربردی در بسیاری از مسائل اجتماعی است. دسترسی به مدلی که بتواند در حل مسائل فرهنگی کمک‌کننده باشد؛ یک پژوهش کاربردی است که می‌تواند در ...

  • طراحی چارچوب مفهومی کارآفرینی جهادی 

    سوخته سرایی, قاسم؛ ثنائی پور, هادی؛ گرجی, محمدباقر؛ رستگار, عبدالغنی (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2021-10-23)
    خلق ارزش، شاخص اصلی در فرآیند کارآفرینی است اما در آموزه­های مکتب ایرانی– اسلامی بر خلاف مکاتب مادی­گرایانه، منظور از خلق ارزش، صرفاً ارزش اقتصادی نبوده بلکه معطوف به ارزش­های دینی و اجتماعی می­باشد. در این شرایط، کارآفرینی ...

  • تحلیل محتوای کیفی حکمت‌های امیرمؤمنان علی (ع) در نهج‌البلاغه از منظر مدیریت دانایی 

    صارمی نیا, صبا (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2021-10-23)
    با بررسی کتب دینی به جرأت می‌توان اذعان نمود که دین اسلام برای تفکر، دانش، معرفت و آگاهی ارزش بسیار زیادی قائل است. این در حالی است که در عصرحاضر، دانش به‌عنوان سرمایه­ای کلیدی در توسعه و رقابت­پذیری مطرح شده است و مدیریت ...