نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعلوی, سید مسلمfa_IR
dc.contributor.authorعلوی, سید مسلمfa_IR
dc.contributor.authorخداداده, ساراfa_IR
dc.contributor.authorخداداده, ساراfa_IR
dc.date.accessioned1399-11-30T13:10:51Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-18T13:10:51Z
dc.date.available1399-11-30T13:10:51Zfa_IR
dc.date.available2021-02-18T13:10:51Z
dc.date.issued2017-01-20en_US
dc.date.issued1395-11-01fa_IR
dc.date.submitted2015-07-27en_US
dc.date.submitted1394-05-05fa_IR
dc.identifier.citationعلوی, سید مسلم, علوی, سید مسلم, خداداده, سارا, خداداده, سارا. (1395). هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن. مطالعات مدیریت ورزشی, 8(40), 187-208. doi: 10.22089/smrj.2017.910fa_IR
dc.identifier.issn2538-3213
dc.identifier.issn2538-3221
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22089/smrj.2017.910
dc.identifier.urihttps://smrj.ssrc.ac.ir/article_910.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/723307
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی اثرات هویت‌یابی مشتری از برند بر بسط موفق برند ورزشی به انجام رسید‌ و در آن نقش متغیرهایی همچون عشق به برند و تعهد و وفاداری به برند‌ مورد‌بررسی قرار گرفت. از نظر روش جمع‌آوری داده‌ها، این پژوهش‌ توصیفی ـ پیمایشی بوده و از نظر هدف، ‌کاربردی می‌باشد. جامعۀ آماری پژوهش را کلیۀ طرفداران برندهای فوتبالی داخلی ‌شهر شیراز تشکیل دادند که از‌ میان آن‌ها، نمونه‌ای معادل 384 نفر با استفاده از روش کوکران انتخاب گردید. یافته‌ها‌ نشان می‌دهند که متغیر هویت‌یابی مشتری با برند، بر عشق به برند و تعهد و وفاداری آن‌ها نسبت به برند تأثیرگذار می‌باشد. همچنین، براساس یافته‌ها مشخص می‌شود که از میان سه متغیر عشق به برند، تعهد به برند و وفاداری به برند، تنها متغیر وفاداری به برند توانسته است بر بسط موفق برندهای ورزشی مؤثر باشد. از‌سوی‌دیگر، یافته‌ها حاکی از آن است که متغیر وفاداری، رابطۀ میان تعهد به برند و بسط موفق برند از یک‌سو و رابطۀ میان عشق به برند و بسط موفق برند از‌سوی‌دیگر را میانجی‌گری می‌نماید. fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت ورزشیfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22089/smrj.2017.910
dc.subjectبرندهای ورزشیfa_IR
dc.subjectهویت‌یابی مشتری از برند ورزشیfa_IR
dc.subjectعشق به برند ورزشیfa_IR
dc.subjectتعهد به برند ورزشیfa_IR
dc.subjectوفاداری به برند ورزشیfa_IR
dc.titleهویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آنfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت سیستم، دانشگاه شیراز، شیراز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت سیستم، دانشگاه شیراز، شیراز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام‌نور، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام‌نور، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue40
dc.citation.spage187
dc.citation.epage208


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد