دوره 8, شماره 40

 

ارسال های اخیر

  • هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن 

    علوی, سید مسلم؛ علوی, سید مسلم؛ خداداده, سارا؛ خداداده, سارا (پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی اثرات هویت‌یابی مشتری از برند بر بسط موفق برند ورزشی به انجام رسید‌ و در آن نقش متغیرهایی همچون عشق به برند و تعهد و وفاداری به برند‌ مورد‌بررسی قرار گرفت. از نظر روش جمع‌آوری داده‌ها، این پژوهش‌ ...

  • اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران 

    نعمتی, نعمت اله؛ نعمتی, نعمت اله (پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)
    هدف از این پژوهش، بررسی عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی مؤثر بر حضور تماشاچیان در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بود. ابزار مورداستفاده در پژوهش، مدل توسعه‌یافته‌ای بود که بر‌اساس مطالعات کسکی (‌1994‌)‌، ژانگ و پیس ( 1995‌) ...

  • شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران 

    طریقی, رسول؛ طریقی, رسول؛ حمیدی, مهرزاد؛ حمیدی, مهرزاد؛ رجبی, حسین؛ رجبی, حسین (پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)
    هدف از انجام پژوهش حاضر، شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزشی دانشگاهی کشور بود. این پژوهش از نوع مطالعات هم‌بستگی بوده و به‌لحاظ هدف کاربردی می‌باشد. جامعۀ آماری پژوهش متشکل از پنج گروه شامل: هیأت رئیسۀ سابق و فعلی ...

  • شناسایی عوامل و ملاک‌های مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی 

    رمضانی نژاد, رحیم؛ رمضانی نژاد, رحیم؛ رحمتی, محمد مهدی؛ رحمتی, محمد مهدی؛ میریوسفی, سید جلیل؛ میریوسفی, سید جلیل؛ نژادسجادی, سید احمد؛ نژادسجادی, سید احمد (پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)
    شناخت عوامل و ملاک‌هایی که می توانند روند توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی را تسهیل کنند ، بسیار مهم است . ازاین‌رو، هدف از پژوهش حاضر، شناسایی عوامل و ملاک‌های مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی می‌باشد. روش پژوهش، ترکیبی ...

  • تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها 

    عرب نرمی, بتول؛ عرب نرمی, بتول؛ گودرزی, محمود؛ گودرزی, محمود؛ سجادی, سید نصرالله؛ سجادی, سید نصرالله؛ خبیری, محمد؛ خبیری, محمد (پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)
    هدف از پژوهش حاضر، تبیین نقش تلویزیون در توسعۀ ورزش همگانی بود که به روش کیفی و استراتژی نظریه‌پردازی برخاسته از داده‌ها انجام گرفت. گردآوری داده‌ها با استفاده از بررسی اسناد و مصاحبه صورت گرفت. پس از انجام 21 مصاحبۀ عمیق ...