دوره 8, شماره 40
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن
(پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثرات هویتیابی مشتری از برند بر بسط موفق برند ورزشی به انجام رسید و در آن نقش متغیرهایی همچون عشق به برند و تعهد و وفاداری به برند موردبررسی قرار گرفت. از نظر روش جمعآوری دادهها، این پژوهش ...
-
اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران
(پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)هدف از این پژوهش، بررسی عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی مؤثر بر حضور تماشاچیان در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بود. ابزار مورداستفاده در پژوهش، مدل توسعهیافتهای بود که براساس مطالعات کسکی (1994)، ژانگ و پیس ( 1995) ...
-
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران
(پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)هدف از انجام پژوهش حاضر، شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزشی دانشگاهی کشور بود. این پژوهش از نوع مطالعات همبستگی بوده و بهلحاظ هدف کاربردی میباشد. جامعۀ آماری پژوهش متشکل از پنج گروه شامل: هیأت رئیسۀ سابق و فعلی ...
-
شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی
(پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)شناخت عوامل و ملاکهایی که می توانند روند توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی را تسهیل کنند ، بسیار مهم است . ازاینرو، هدف از پژوهش حاضر، شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی میباشد. روش پژوهش، ترکیبی ...
-
تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها
(پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2017-01-20)هدف از پژوهش حاضر، تبیین نقش تلویزیون در توسعۀ ورزش همگانی بود که به روش کیفی و استراتژی نظریهپردازی برخاسته از دادهها انجام گرفت. گردآوری دادهها با استفاده از بررسی اسناد و مصاحبه صورت گرفت. پس از انجام 21 مصاحبۀ عمیق ...



