دوره 1394, شماره 20
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر بهبود روابط با مشتریان صنعتی(قطعه سازان خودرو مستقر در شهرک های صنعتی قزوین)
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2015-05-22)با توجه به اهمیت مشتری در دنیای رقابتی امروز، به ویژه در بازاریابی صنعتی، لازم است شرکتها درک درستی از مشتریان و نیازهایشان داشته باشند. امروزه بیش از پیش به دانش تکیه شده؛ با تکیه بر دانش به عنوان عامل کلیدی رقابت پذیری ...
-
مدل ساختار علیّت بهره وری منابع انسانی، رضایت شغلی، رفتار شهروندی و تعهد سازمانی در صنعت آب و فاضلاب (مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب استان البرز)
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2015-05-22)منابع انسانی توانمند در هر سازمان یکی از عوامل موثر در موفقیت آن سازمان بوده و بهرهوری منابع انسانی به عنوان یک عامل کلیدی در سازمان مطرح است. هدف از این تحقیق مدل سازی رابطه علیّت میان بهرهوری منابع انسانی، رضایت شغلی، ...
-
بررسی تأثیر نگرش شغلی بر تسهیم دانش و ارتباط آن با رفتار شهروندی سازمانی در بانک قوامین
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2015-05-22)هدف از این تحقیق مشخص نمودن مهمترین شاخصهای مختلف نگرشهای شغلی و میزان تاثیر این شاخصها بر میزان تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی میباشد. سه شاخص وابستگی شغلی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی به عنوان مهمترین شاخصهای نگرش ...



