دوره 9, بهار
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تاثیر عدالت درک شده بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعهد مشتریان باشگاه های الزهرا (انجمن تعالی کسب و کار, 2019-05-22)هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تأثیر عدالت درکشده بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعهد مشتریان باشگاههای الزهراست. تحقیق براساس هدف کاربردی به لحاظ گردآوری دادهها از نوع تحقیقات توصیفی- همبستگی است، که به ...
 
- 
تحلیل وضعیت و ارتباط اصول مدیریت ایزو 9000 و مدیریت کیفیت جامع با نقش میانجی برنامههای منتخب اهداف کیفی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و مهارتی (مطالعه موردی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران) (انجمن تعالی کسب و کار, 2019-05-22)هدف از پژوهش حاضر تحلیل وضعیت و ارتباط بین اصول مدیریت ایزو 9000 و مدیریت کیفیت فراگیر در کمیتهی ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران با نقش میانجی اهداف کیفی، شامل آموزش، پژوهش، فرهنگ، مهارت و فناوری است. روش تحقیق پژوهش حاضر ...
 
- 
شایستگیهای ضروری کارمندان در زمینه استانداردسازی (انجمن تعالی کسب و کار, 2019-05-22)اقدامات شرکتها بهطور فزایندهای تحت تأثیر استانداردهایی قرار میگیرد که بهدلایل مختلف، روز به روز بر اهمیت آنها افزوده میشود. در برابر این پیشزمینه، الزامات مربوط به کارمندان افزایش یافته است، زیرا استانداردها بر ...
 
- 
توسعه شاخصهای کیفیت داده بهمنظور ارزیابی سامانههای اطلاعاتی تحقیقاتی: یک مطالعه موردی (انجمن تعالی کسب و کار, 2019-05-22)در پی رشد فناوریها و ابزارهای ارتباطی و اطلاعاتی، امروزه شاهد تولید و توسعهی پایگاههای داده در اکثر سازمانها هستیم. از طرفی برای کسب جایگاه مناسب در دنیای کسبوکار کنونی لازم است سازمانهای مختلف با تغییرات بیرونی ...
 
- 
مقایسه تطبیقی استانداردهای آموزشی ISO 10015 و ISO 29990 (انجمن تعالی کسب و کار, 2019-05-22)هدف اصلی در مطالعهی حاضر مقایسه و تطبیق معیارهای استانداردهای 10015 ISO و 29990 ISO است. هریک از این دو استاندارد دارای الزامات و ویژگیهای خاص خود هستند و سازمانها در استفاده از این استانداردها باید توجه ویژهای را ...
 



