مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
محدودیتهای راهاندازی کسبوکارهای نوظهور (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2009-05-22)سالانه بسیاری از کارآفرینان نوظهور اقدام به راهاندازی کسبوکار جدید میکنند اما تنها تعداد اندکی از آنها موفق به ایجاد یک شرکت پایدار میشوند. بیشتر این کارآفرینان در مواجههی با مانعها و مشکلهای راهاندازی کسبوکار ...
 
- 
بررسی ارایهی برنامهی درسی آموزش کارآفرینی در رشتهی علوم تربیتی (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2009-05-22)هدف این پژوهش بررسی و اولویتبندی مواد و مهارتهای اصلی، هدفهای آموزشی، بهترین روشهای یاددهی - یادگیری و ظرفیت زمانی مناسب برای آموزش کارآفرینی در رشتهی علوم تربیتی است. این تحقیق بر روی دو جامعهی آماری انجام شده است؛ ...
 
- 
بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راهاندازی یک کسبوکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاههای منتخب تهران) (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2009-05-22)کارآفرینی یکی از حوزههای نوظهور و امید بخش در دهههای اخیر بوده است. شناسایی علتها و پیامدهای تلاشهای کارآفرینانه در این راستا اهمیت بسیاری پیدا کرده است. هدف از انجام این پژوهش بررسی تأثیر باورهای مذهبی بر راهاندازی ...
 
- 
بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصتهای کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2009-05-22)«چرا»، «چه وقت» و «چگونه» برخی افراد در کشف فرصتهای کارآفرینی توانمند ظاهر میشوند در حالیکه برخی دیگر این توانایی را ندارند. این سؤال یکی از مهمترین سؤالهایی است که در زمینهی کارآفرینی و شناسایی فرصت مطرح است و پاسخ ...
 
- 
ارایهی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2009-05-22)در این مقاله ضمن بررسی مهمترین مبانی نظری کارآفرینی، کارآفرینی دولتی و سازمانی، الگوی اولیهای از مبانی نظری مطالعه شده استخراج و سپس در یکی از سازمانهای دولتی آزموده شد. پژوهش حاضر با طراحی سه پرسشنامه به ترتیب ...
 
- 
بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسبوکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت) (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2009-05-22)تعداد محدودی از مطالعات ساختار سرمایه در مورد شرکتهای کوچک و متوسط (SME) انجام شده است. تحقیقات اخیر در مورد کسبوکارهای خانوادگی نشان میدهند که فرایندهای تصمیمگیری در مورد ساختار سرمایه، تحت تأثیر گرایش مالکان در ...
 



