مرور دوره 3, شماره 9 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
تأثیر آموزش ریاضی به شیوه آیمت بر خلاقیت و مهارتهای پایه ریاضی کودکان پیشدبستان (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر آموزش ریاضی به شیوه آیمت بر خلاقیت و مهارتهای پایه ریاضی کودکان پیشدبستان میباشد. طرح پژوهش نیمهآزمایشی به شیوه پیشآزمون – پسآزمون با گروه کنترل است. جامعه آماری شامل کلیه کودکان ...
 
- 
تأثیر بازیهای وانمودی بر هوش دیداری- فضایی کودکان پیشدبستانی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)با توجه به اهمیت بازی در سنین پیشدبستانی و تأثیر آن بر ابعاد هوشی کودکان هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی تأثیر بازیهای وانمودی بر هوش فضایی کودکان پیشدبستانی است. روش پژوهش از نوع نیمه آزمایشی (پیشآزمون، پسآزمون با ...
 
- 
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی و بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر این مدل در پرخاشگری، خودکارآمدی و سازگاری اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)هدف اصلی پژوهش حاضر تدوین مدل ساختاری طرد همسالان بر پایهی یک طرح پژوهشی آمیخته (کمّی - کیفی) و بررسی اثربخشی برنامهی آموزشی مبتنی بر این مدل در پرخاشگری، خودکارآمدی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان بود. در قسمت کیفی جامعهی ...
 
- 
سهم مهارتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی در اجرای ارزشیابی توصیفی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)هدف این پژوهش، بررسی سهم مهارتهای حرفهای معلمان در اجرای ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی میباشد. مهارتهای حرفهای معلمان در سه بُعد قبل، حین و بعد از تدریس با اجرای ارزشیابی توصیفی آنها مورد بررسی قرار گرفت. چکلیست ...
 
- 
مطالعه تطبیقی مدلهای مدارس کسبوکار در کشورهای منتخب؛ مطالعه موردی: نظام پیشدبستان (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)پژوهش حاضر باهدف شناسایی، تطبیق و تحلیل مؤلفههای مدلهای مدارس کسبوکار در کشورهای منتخب در بخش پیشدبستانی صورت گرفته است. در این پژوهش از روش تطبیقی و با تأکید بر روش چهار مرحلهای برودی استفادهشده است. جامعه آماری این ...
 
- 
مقایسه جو عاطفی خانواده کودکان دارای اختلال اضطرابی با کودکان عادی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)امروزه تلاشهای زیادی برای افزایش تعامل اعضای خانواده به لحاظ ارتقا ء سطح رابطه کیفی والدین با کودکان صورت میگیرد. لذا، هدف پژوهش حاضر مقایسه جو عاطفی خانواده کودکان دارای اختلال اضطرابی با کودکان عادی است. روش این پژوهش ...
 



