دوره 2, شماره 8
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر برنامهریزی چندبعدی بر پرورش و تقویت مهارت پژوهشگری دانشآموزان ششم ابتدایی شهر تهران
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)برای داشتن دانشآموزان متفکر و پژوهنده امروزه بایستی مهارتهایی را به آنها آموخت که خود به دنبال یادگیری بروند در این راه توجه به همه ابعاد پرورشی دانشآموزان مهم است. برنامهریزی چندبعدی یک برنامهریزی کلنگر است که به ...
-
بررسی سهم احساس گرفتاری و خودناتوان سازی مادران در پیشبینی پرخاشگری واکنشی کودکان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)مادر بهعنوان تکیهگاهی عاطفی و رشد شناختی – روانی دوران کودکی نقشی مؤثر در سلامت و یا بروز اختلالات رفتاری فرزندانش دارد؛ بنابراین سلامت روانشناختی مادر نقشی مؤثر در رشد همهجانبه کودک دارد. هدف از این پژوهش بررسی سهم ...
-
بررسی تأثیر آموزش در بستر فضای مجازی بر خلاقیت کودکان پیش از دبستان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)دوران کودکی حساسترین مرحله رشد خلاقیت است و کودکان امروزی اولین نسلی هستند که در فضای مجازی بزرگ میشوند. لذا پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش در بستر فضای مجازی بر خلاقیت کودکان پیش از دبستان انجام شد. پژوهش به روش ...
-
رابطهی سواد رسانهای مادران با مشکلات رفتاری و میزان استفاده از رسانههای الکترونیکی در کودکان 4 تا 6 سال
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-06-22)هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط سواد رسانهای مادران و میزان استفاده از رسانههای الکترونیکی در کودکان با مشکلات رفتاری کودکان 4 تا 6 سال شهر مجن بوده است. این پژوهش از نوع مطالعات توصیفی و در دسته تحقیقات همبستگی قرار دارد. ...



