مرور دوره 5, شماره 10 بر اساس تاریخ انتشار

  • تبیین پدیده تداوم نامنظم بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعات کسب و کار 

    سهرابی, بابک؛ شامی زنجانی, مهدی؛ الهی, شعبان؛ شرکت, محمدحسین (دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)
    بررسی مطالعات پیشین در زمینه­ی مراحل مختلف چرخه عمر سیستم­های اطلاعاتی کسب و کار موید آن است که تاکنون مطالعات معدودی با محوریت مسائل پس از استقرار این گروه از سیستم­ها انجام پذیرفته است. در میان موضوعات پس از استقرار، ...

  • نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیم‌یافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرف‌کننده از برند 

    طباطبایی‌نسب, سید محمد؛ نوری, ابوالفضل؛ اخلاص, مریم (دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)
    تحقیق حاضر با هدف بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند بر قصد خرید کالای تعمیم یافته عوامل انجام شده است. در این راستا، پس از مطالعه مبانی نظری و پیشینه ...

  • تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران 

    قاسمیه, رحیم؛ نعمت الهی, زعیمه (دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)
    هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد (به عنوان معیار عملکرد) بانک­های فعال در صنعت بانکداری ایران برای دوره زمانی 1389-1385 است. این پژوهش شامل دو مرحله است. مرحله نخست که در آن با استفاده تکنیک تحلیل ...

  • مدل تعاملی روابط زنجیره‌ی تامین در شرکت‌های کوچک و متوسط صنعت قطعه‌سازی خودرو 

    الفت, دکتر لعیا؛ بامداد صوفی, جهانیار؛ امیری, مقصود؛ براتی, مسعود (دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)
    در این مقاله مدلی ارائه شده است که نحوه­ی تعامل میان مؤلفه­های روابط زنجیره­ی تامین را برای شرکت­های کوچک و متوسط فعال در صنعت قطعه­سازی خودرو کشور بیان می­کند. رویکرد مورد استفاده مدل­سازی ساختاری تفسیری[1] بوده و شیوه ...

  • تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان 

    شیرازی, علی؛ حاج ملک, مریم؛ بصیری نژاد, فاطمه؛ رادپور, پگاه (دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)
    امروزه با افزایش چشمگیر رقابت در صنعت رستوران‌داری، موفقیت در این حوزه به سادگی امکان پذیر نیست، چرا که به جرأت می‌توان گفت مردم معمولاً فقط برای صرف غذا به رستوران نمی‌روند؛ بلکه خواستار خدمات عالی و محیط غذاخوری خوشایند ...

  • رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات 

    صدرآبادی, علی ناصر؛ ابراهیم‌زاده پزشکی, رضا؛ ابوالقاسمی, مهدی؛ احمدی, سینا (دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)
    رضایت مشتریان سیستم­های تولیدی و خدماتی به عنوان شاه بیت غزل رقابت امروزه در دنیای کسب‌وکار مدرن خودنمایی می­کند. تعریف عناصر، اندازه‌گیری، تحلیل و ارتقای رضایت مشتریان به ویژه در سیستم­های تولید خدمات در سال­های اخیر مورد ...