مرور دوره 5, شماره 10 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار
(دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)بررسی مطالعات پیشین در زمینهی مراحل مختلف چرخه عمر سیستمهای اطلاعاتی کسب و کار موید آن است که تاکنون مطالعات معدودی با محوریت مسائل پس از استقرار این گروه از سیستمها انجام پذیرفته است. در میان موضوعات پس از استقرار، ...
-
نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیمیافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرفکننده از برند
(دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)تحقیق حاضر با هدف بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند بر قصد خرید کالای تعمیم یافته عوامل انجام شده است. در این راستا، پس از مطالعه مبانی نظری و پیشینه ...
-
تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران
(دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد (به عنوان معیار عملکرد) بانکهای فعال در صنعت بانکداری ایران برای دوره زمانی 1389-1385 است. این پژوهش شامل دو مرحله است. مرحله نخست که در آن با استفاده تکنیک تحلیل ...
-
مدل تعاملی روابط زنجیرهی تامین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو
(دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)در این مقاله مدلی ارائه شده است که نحوهی تعامل میان مؤلفههای روابط زنجیرهی تامین را برای شرکتهای کوچک و متوسط فعال در صنعت قطعهسازی خودرو کشور بیان میکند. رویکرد مورد استفاده مدلسازی ساختاری تفسیری[1] بوده و شیوه ...
-
تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان
(دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)امروزه با افزایش چشمگیر رقابت در صنعت رستورانداری، موفقیت در این حوزه به سادگی امکان پذیر نیست، چرا که به جرأت میتوان گفت مردم معمولاً فقط برای صرف غذا به رستوران نمیروند؛ بلکه خواستار خدمات عالی و محیط غذاخوری خوشایند ...
-
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات
(دانشگاه یزدYazd University, 2013-11-22)رضایت مشتریان سیستمهای تولیدی و خدماتی به عنوان شاه بیت غزل رقابت امروزه در دنیای کسبوکار مدرن خودنمایی میکند. تعریف عناصر، اندازهگیری، تحلیل و ارتقای رضایت مشتریان به ویژه در سیستمهای تولید خدمات در سالهای اخیر مورد ...



