مرور دوره 12, شماره 64 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی تأثیر آزادسازی تجاری بر واردات ذرت در ایران (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-04-21)حضور در بازارهای جهانی و بهرهگیری از مزیتهای تجارت خارجی راهگشای توسعه اقتصادی برای بسیاری از کشورهای در حال توسعه در چند دهه اخیر بوده است. آزادسازی تجاری یکی از مؤلفههای زیربنایی جهانی شدن است که به معنای برداشتن ...
 
- 
بررسی حقوقی امکان بهکارگیری روش قراردادی ساخت، بهرهبرداری و واگذاری در صنعت نفت ایران (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-04-21)استفاده از روش قراردادهای ساخت، بهرهبرداری و واگذاری ((BOT [1]، به دلیل همراه بودن این روش با جذب سرمایه خارجی و داخلی، در حوزههای زیربنایی و توسعه بخش خدمات عمومی طی سنوات اخیر گسترش یافته است، به این روی پرداختن به ...
 
- 
بررسی موقعیت استراتژیک صنایع دستی استان ایلام (براساس مدل SPACE) (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-04-21)صنایع دستی از جمله صنایعی به شمار میرود که از یک طرف با هنر و ذوق و فرهنگ و تمدن در ارتباط است و از طرفی دیگر به دلیل ماهیت صنعتی با مفاهیم اقتصادی نیز مرتبط میباشد. اقتصاد صنایع دستی مدتی است که در صحنه جهانی مطرح و ...
 
- 
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر حضور شرکتهای تولیدی و خدماتی در نمایشگاههای بینالمللی تهران (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-04-21)هدف از پژوهش بررسی و شناسایی عوامل موثر برحضور شرکتهای تولیدی و خدماتی در نمایشگاههای بینالمللی تهران از دیدگاه مدیران وکارشناسان غرفهها است. دلیل انتخاب این محیط،اهمیت نمایشگاهها به عنوان مؤثرترین ابزارهای بازاریابی ...
 
- 
تبیین و تحلیل و اولویتبندی مدلهای سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-04-21)در بازار پویای امروز، نقش مشتری بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. چرا که این بازارها از طریق دانش و اطلاعاتی که در اختیار شرکتها و مصرفکنندگان میباشد، معنا پیدا کردهاند و بر خلاف بازارهای سنتی که ایستا هستند، بازار ...
 
- 
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-04-21)امروزه بازاریابان با شناسایی نیازهای بالقوه مصرفکنندگان، گونهای از بازاریابی به نام بازاریابی سبز را بنا نهادند که یکی از مهمترین مقولههای آن که در بازاریابی عصر حاضر به سازمانها در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک ...
 



