تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخصنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف این تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان است که بهصورت موردی و بر اساس مدل CBBF در شرکت هاکوپیان انجام شده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از لحاظ روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است. روشهای جمعآوری اطلاعات در این تحقیق بهصورت میدانی است که با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. پرسشنامه شامل 23 سوال است و بر اساس مقیاس ترکیبی و طیف پنج گزینهیی لیکرت تنظیم شده است. جامعه آماری تحقیق مشتریان شرکت هاکوپیان بوده است که با توجه به نامحدود بودن آن از یک نمونه نفری 385 پرسشنامه جمعآوری شد. ابزار پژوهش از نظر روایی و پایایی نیز ارزیابی شد. روایی آن با اصلاحاتی مورد تایید متخصصان و خبرگان قرار گرفت و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 916/0 برآورده شد که از قابلیت اعتماد بالای ابزار مورد استفاده حکایت دارد. بر اساس یافتهها، وجود رابطه معنیدار بین تاثیر ارزش ویژه برند و تصمیم خرید مورد تایید قرار گرفت. در تحلیل دادهها و تایید یا رد فرضیههای پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است.
کلید واژگان
ارزش ویژه برندتصمیم خرید
کیفیت ادراک شده
ارزش ادراک شده
شماره نشریه
19تاریخ نشر
2013-09-231392-07-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیشاپا
2252-01042383-2991




