• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت کسب و کار
    • دوره 5, شماره 19
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت کسب و کار
    • دوره 5, شماره 19
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    498.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف این تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان است که به­صورت موردی و بر اساس مدل CBBF در شرکت هاکوپیان انجام شده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از لحاظ روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است. روش­های جمع­آوری اطلاعات در این تحقیق به­صورت میدانی است که با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. پرسشنامه شامل 23 سوال است و بر اساس مقیاس ترکیبی و طیف پنج گزینه­یی لیکرت تنظیم شده است. جامعه آماری تحقیق مشتریان شرکت هاکوپیان بوده است که با توجه به نامحدود بودن آن از یک نمونه نفری 385 پرسشنامه جمع­آوری شد. ابزار پژوهش از نظر روایی و پایایی نیز ارزیابی شد. روایی آن با اصلاحاتی مورد تایید متخصصان و خبرگان قرار گرفت و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 916/0 برآورده شد که از قابلیت اعتماد بالای ابزار مورد استفاده حکایت دارد. بر اساس یافته­ها، وجود رابطه معنی­دار بین تاثیر ارزش ویژه برند و تصمیم خرید مورد تایید قرار گرفت. در تحلیل داده­ها و تایید یا رد فرضیه­های پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است.
    کلید واژگان
    ارزش ویژه برند
    تصمیم خرید
    کیفیت ادراک­ شده
    ارزش ادراک­ شده

    شماره نشریه
    19
    تاریخ نشر
    2013-09-23
    1392-07-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

    شاپا
    2252-0104
    2383-2991
    URI
    http://bmj.iauctb.ac.ir/article_525623.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/413108

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب