مرور دوره 5, شماره 19 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)هدف این تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان است که بهصورت موردی و بر اساس مدل CBBF در شرکت هاکوپیان انجام شده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از لحاظ روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است. روشهای ...
-
رفتار شهروندی سازمانی مدیران و عملکرد کارکنان آموزش و پرورش
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)تمایل به رفتار شهروندی سازمانی به علت رقابتهای روزافزون جهانی، برای نوآوری، انعطافپذیری، بهرهوری و پاسخگویی به شرایط بیرونی، پیوسته در حال افزایش است. در سازمانهای آموزش محور، همانند آموزش و پرورش، مدیریت نقش و جایگاهی ...
-
عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های ایرانی و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)در سالهای اخیر سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) مورد توجه سازمان های ایرانی قرار گرفته است و بسیاری از سازمانهای بزرگ کشور، پروژه هایی را برای انتخاب و پیاده سازی ERP اجرا کردهاند. این پروژه ها در مسیر ...
-
مطالعه نقش اتوماسیون صنعتی در برند سازمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)افزایش رقابت و پویایی محیط موجب شده است تا صنایع به دنبال بالابردن کیفیت محصول، خدمات و کاهش قیمت محصولات خود باشند تا بتوانند به ارتقاء برند دست یابند. از جمله راههای رسیدن به اهداف فوق بهکارگیری اتوماسیون صنعتی است که ...
-
تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)به دلیل رقابت روزافزون صنایع بزرگ، شرکتها تلاش میکنند تا مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود جذب کنند؛ اما این مهم بدون در نظر گرفتن عوامل موثر بر تصمیم به خرید مشتریان امکانپذیر نخواهد بود. شناخت عوامل موثر بر تصمیم ...



