مرور دوره 5, شماره 19 بر اساس عنوان

  • تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)
    هدف این تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان است که به­صورت موردی و بر اساس مدل CBBF در شرکت هاکوپیان انجام شده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از لحاظ روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است. روش­های ...

  • تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)
    به دلیل رقابت روزافزون صنایع بزرگ، شرکت­ها تلاش می­کنند تا مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود جذب کنند؛ اما این مهم بدون در نظر گرفتن عوامل موثر بر تصمیم به خرید مشتریان امکان­پذیر نخواهد بود. شناخت عوامل موثر بر تصمیم ...

  • رفتار شهروندی سازمانی مدیران و عملکرد کارکنان آموزش و پرورش 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)
    تمایل به رفتار شهروندی سازمانی به علت رقابت­های روزافزون جهانی، برای نوآوری، انعطاف‌پذیری، بهره­وری و پاسخگویی به شرایط بیرونی، پیوسته در حال افزایش است. در سازمان­های آموزش محور، همانند آموزش و پرورش، مدیریت نقش و جایگاهی ...

  • عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های ایرانی و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)
    در سال­های اخیر سیستم­ های برنامه­ ریزی منابع سازمان (ERP) مورد توجه سازمان­ های ایرانی قرار گرفته است و بسیاری از سازمان­های بزرگ کشور، پروژه­ هایی را برای انتخاب و پیاده­ سازی ERP اجرا کرده­اند. این پروژه ­ها در مسیر ...

  • مطالعه نقش اتوماسیون صنعتی در برند سازمانی 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-09-23)
    افزایش رقابت و پویایی محیط موجب شده است تا صنایع به دنبال بالابردن کیفیت محصول، خدمات و کاهش قیمت محصولات خود باشند تا بتوانند به ارتقاء برند دست یابند. از جمله راه­های رسیدن به اهداف فوق به­کارگیری اتوماسیون صنعتی است که ...