دوره 8, شماره 31

 

ارسال های اخیر

  • ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان 

    نویسی, علی؛ محمدنژادنامقی, احسانه؛ شادنوش, نصرت الله (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-09-22)
    در دنیای امروز برندها نقش بسیار مؤثری در امور جاری و روزمره مردم دارند. تحقیقات نشان می‌دهد، کسب‌و‌کارهایی موفق‌تر بوده‌اند که در برند‌سازی موفق عمل کرده و دارای برندی قوی، شناخته‌شده و معتبر هستند. یکی از شاخصه‌های اصلی ...

  • بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) 

    غلامی, زهرا؛ یزدانی, ناصر؛ قاضی زاده, مصطفی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-09-22)
    ارتباط بین نقش‌های اجتماعی، سیاسی، محیطی، اقتصادی در تجارت رو به افزایش است، چالشی که شرکت‌ها با آن روبه‌رو هستند این است که باید هم‌زمان به افزایش سودآوری و پاسخگویی به انتظارات اجتماعی جدید و سپس مدیریت هم‌زمان این دو ...

  • بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) 

    قاسمی, بهروز؛ آخوندی, فاطمه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-09-22)
    امروزه برند دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. برند یک الزام راهبُردی است که به سازمان‌ها در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت‌های رقابتی پایدار کمک می‌کند. برند می‌تواند خالق مسائلی چون سنجش ...

  • تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد 

    شریفی, سحر؛ عبدالشاه, محمد؛ رحمتی گواری, ونوس (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-09-22)
    صنعت بانکداری در ایران با وجود بانک‌های خصوصی و همچنین اصلاح برنامه‌های بانک‌های دولتی رقابتی‌تر شده است. منطق استراتژی جدید به‌دنبال خلق ارزش، برای سازمان‌ها است که با نوآوری همراه است. آفرینش یک بازار جدید که در آن هیچ ...

  • عصر اطلاعات و مدیریت سلامی 

    رشیدی, بهروز؛ سهرابی, محمد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-09-22)
    در نظام اسلامی با توجه به والایی‌ها و منزلت‌های انسان، مدیریت اعمال می‌شود. در مدیریت اسلامی اصل تکامل انسان‌ها است؛ اما در این برداشت از مدیریت هرگز انگیزه‌های مادی نادیده گرفته نمی‌شود. مدیریت در نظام اسلامی متکی بر دو ...