• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت کسب و کار
    • دوره 8, شماره 31
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت کسب و کار
    • دوره 8, شماره 31
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد

    (ندگان)پدیدآور
    شریفی, سحرعبدالشاه, محمدرحمتی گواری, ونوس
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    6.410 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    صنعت بانکداری در ایران با وجود بانک‌های خصوصی و همچنین اصلاح برنامه‌های بانک‌های دولتی رقابتی‌تر شده است. منطق استراتژی جدید به‌دنبال خلق ارزش، برای سازمان‌ها است که با نوآوری همراه است. آفرینش یک بازار جدید که در آن هیچ رقیبی وجود ندارد همان استراتژی اقیانوس آبی است که رویکرد جدیدی از استراتژی و نوآوری محسوب می‌شود. هدف از این پژوهش، تدوین استراتژی بانک‌های نوظهور با استفاده از اقیانوس آبی در «بانک پاسارگاد» است. نوع تحقیق کاربردی است و جمع‌آوری داده‌ها از طریق پرسشنامه صورت گرفت؛ سپس با استفاده از ماتریس QSPM، جذاب‌ترین استراتژی‌ها (خلق خدمات متنوع با ارائه خدمات بانکداری سیار و بالا‌بردن بهره‌وری، خلق خدمات متنوع با ارائه خدمات خود دریافت‌ها و بالا‌بردن بهره‌وری، افزایش امنیت و کاهش سوءاستفاده از اطلاعات با پیاده‌سازی نرم‌افزارهای به‌روز، پیاده‌سازی سیستمی برای به‌روز‌کردن تاریخ انقضای کارت‌های اعتباری همچنین پرداخت آنلاین ارز) الویت‌بندی شدند. با کمک الگوی چهار اقدامی، نتایج زیر حاصل شد: ﺣﺬف (تأخیر در ارائه خدمات، ترس از شکست، بی‌اعتمادی)، کاهش (هزینه‌های جانبی، کاهش فعالیت‌های ناکارآمد، نرخ بهره) افزایش (افزایش امنیت، افزایش سهولت کار، افزایش پاداش، افزایش پوشش پرداخت، افزایش سطح علمی کارمندان) خلق (خدمات متنوع و چندگانه، طبقه‌بندی مشتریان، خلق فضای کاری مثبت، ایجاد سیستم‌های پیشرفته برای به‌روز‌شدن اطلاعات، خلق بانکداری سیار، تهیه خود دریافت).
    کلید واژگان
    اقیانوس آبی
    اقیانوس قرمز
    نوآوری ارزش
    خدمات بانکی
    الگوی تصمیم‌گیری چهار‌اقدامی

    شماره نشریه
    31
    تاریخ نشر
    2016-09-22
    1395-07-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های اقتصادی-اجتماعی
    استاد یار گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان
    دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های اقتصادی- اجتماعی

    شاپا
    2252-0104
    2383-2991
    URI
    http://bmj.iauctb.ac.ir/article_537083.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/413002

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب