مرور دوره 2, شماره 7 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
ساختار مالکیت و عملکرد شرکتهای بورسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-09-23)تحقیق حاضر با هدف تعیین نقش ساختار مالکیت بر عملکرد شرکتها صورت گرفته است. بدین منظور تأثیر متغیرهای ساختار مالکیت که عبارتند از : تمرکز مالکیت، مالکیت نهادی و مالکیت سهام آزاد شناور، بر عملکرد 97 شرکت پذیرفته شده در بورس ...
 
- 
تنیدگی شغلی و فرسودگی کارکنان امور اداری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-09-23)تنیدگی همان فشار روانی است که بر اثر عدم شناخت و ادارک درست از خود و محیط اطراف در یک فرد به وجود میآید. این تحقیق در صدد یافتن میزان تنیدگی شغلی و رابطه آن با فرسودگی شغلی متصدیان امور اداری بخش بین الملل بانک صادرات ...
 
- 
فنآوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامهریزی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-09-23)سازمانهای امروزی نیازمند یکپارچگی دردادهها واطلاعات هستند؛ بنابراین گرایش به استفاده از سیستم برنامه ریزی منابع سازمان دارند. این سیستمها که از آخرین نسلهای سیستمهای اطلاعاتی محسوب می شود، این قابلیت را دارند که به ...
 
- 
برونسپاری فعالیتهای خدماتی شرکتها (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-09-23)برون سپاری3 به عنوان یک ابزار اجرایی ساده و اقتصادی، روز به روز کاربردهای بیشتری پیدا میکند. مدیران تجاری و صنعتی ضمن آنکه علاقه مندند از استراتژی برون سپاری استفاده کنند، درعمل در این زمینه، با مسایل و مشکلات ...
 
- 
مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیمگیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-09-23)با توجه به نقش مهمی که خانوادهها در بازار مصرف ایفاء می نمایند، در این مقاله به بررسی نقش اعضای خانواده در مراحل مختلف فرآیند تصمیم گیری خرید که از اهمیت بالائی جهت هدایت تولید کنندگان و فعالان بخش بازار کالاهای مصرفی ...
 
- 
میزان تطابق مهارتهای فارغالتحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-09-23)هدف اصلی این پژوهش ارزیابی میزان انطباق بین مهارتهای فارغالتحصیلان دوره کارشناسی حسابداری ومعیارهای مورد نیاز برای حرفه حسابرسی است. هدف یاد شده بوسیله سه فرضیه اصلی در سه طبقه مهارت عمومی وشخصی، اداری و مدیریتی وتخصصی ...
 
- 
رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیمگیری مشتری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-09-23)این مطالعه به منظور بررسی رابطه بین رفتار متصدیان شعب بانک ها و تصمیم مشتریان برای دریافت خدمات بانکی انجام شده است، تا از این رهگذر بانک ها با اصلاح رفتار متصدیان شعب به حفظ مشتریان خود کمک کنند. برای بررسی رفتار متصدیان ...
 



