مرور دوره 4, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-05-22)این پژوهش به دنبال بررسی نقش چابکی سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر تصویر ذهنی برند آن از دیدگاه مشتریان است. جامعه آماری پژوهش را مسافران سه شرکت منتخب قطار در ایران شکل می دهند که 226 نفر از آنان به روش نمونه گیری ...
-
عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-05-22)دستیابی به عملکرد بازار بالاتر، هدفی است که سازمانها همواره برای رسیدن به آن، به اقدامات مختلفی روی میآورند. این پژوهش که به بررسی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطهای نوآوری برند میپردازد، از نظر ...
-
گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-05-22)امروزه به دلایل فراوانی خرید برندهای لوکس جعلی شدت یافته و بازار بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده است. این موضوع باعث ضربه زدن به وجهه و اعتبار برند شرکت های معتبر می شود. دانستن دلایل خرید برندهای لوکس جعلی می تواند کمک ...
-
بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-05-22)امروزه درک اینکه چگونه برندها میتوانند از پیامدهای عملکرد منتفع شوند به حوزهای موردعلاقه در مدیریت فزاینده برند تبدیلشده است. مساله اصلی در تحقیق حاضر، عدم هویت سازی کارکنان در جامعه تحقیق با برند سازمان است. در راستا ...



