مدیریت برند
مرور بر اساس
مجموعههای این پایگاه
ارسال های اخیر
-
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)هدف از پژوهش حاضر تحلیل رفتار مصرفکننده در جام جهانی پتانک آفلاین 2020 بوده است. پنج مقیاس اندازهگیری در این پژوهش با همکاری 200 نفر مشارکت کننده زن و مرد در ویپوک به منظور مدلسازی روابط عِلی بین متغیرهای پژوهش مورد ...
-
برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-04-21)برندها به عنوان هویت های زنده در فضای کسب و کار نقش آفرینی کرده، در بخش هایی با هم رقابت و در بخش هایی با هم رفاقت و یکدیگر را پشتیبانی می کنند. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برند ...
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکتهای تجاری در شبکههای اجتماعی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)ایجاد برند و برندسازی شخصی، به عنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک و یکی از زمینههای رشد کسبوکارها و مدیران شرکتهای تجاری بهشمار میرود. بنابراین در درجه اول در این پژوهش، تلاش شد تا با شناسایی عواملی که میتوانند در ...
-
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-06-22)علیرغم اینکه شرکتها با هدف نیل به توسعه بازار و خلق مزیت رقابتی روزبهروز بیشتر از استراتژی اتحاد ترفیع استفاده میکنند اما جای چارچوبی که گویای عواملی که انتخاب شریک باید بر اساس آنها صورت پذیرد، خالی است. در نتیجه این ...
-
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-02-20)مطالعه حاضر با هدف طراحی مدل برندسازی دانشگاهی و شناسایی پیشایندها و پیامدهای آن انجام گرفت. بر این اساس، از گفتمان پژوهش کیفی و روش فراترکیب نظریهساز استفاده گردید. در این راستا با جستجو در پایگاههای اطلاعاتی معتبر و ...
-
مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمندمحور
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-09-23)تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژۀ برند کارمندمحور و همچنین پیامدهای آن انجام شده است. در این تحقیق سعی شده است مدلی از پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند کارمندمحور ارائه و آزمون شود. تحقیق حاضر به لحاظ هدف ...
-
تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرفکنندگان
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)مصرف کنندگان از نظر روابط با برند متفاوت هستند: برخی افراد احساسات مثبت (عشق) نسبت به برند دارند، برخی بیتفاوت هستند و برخی دیگر احساسات منفی (تنفر) نسبت به برند دارند. تنفر از برند همچون عشق به برند یک احساس طبیعی است. ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-09-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک صورت گرفته است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری دادهها از نوع توصیفی- همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه مصرفکنندگان ...
-
تاثیر قابلیت بازاریابی مشتریمحور بر عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیت بازاریابی محصولمحور
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-06-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی مشتریمحور برعملکرد شرکتهای تولیدی صنعت تاسیسات ساختمان تهران با میانجی گری قابلیتهای بازاریابی محصول محور بود. پژوهش حاضر، توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی بود. طرح پژوهش ...
-
ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظاممند
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-09-23)افزایش حجم روزافزون مطالعات مرتبط با مفهوم برند، به ویژه تصویر برند و مفاهیم مشتق شده ی گسترده از آن، همچنین برخی محتوای متعارض مستخرج پیرامون این مفهوم، به عنوان یک عامل برانگیزاننده و محرک، پژوهشگر را بر آن داشت تا با ...
-
ارائه مدلی برای تبیین انتقامگیری مشتری
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-09-23)امروزه مردم بهطور فزایندهای در حال انتقامگیری در مورد مسائل مختلف هستند، لذا آشنایی با این قبیل از رفتارهایِ مشتریان و همچنین چگونگی بروز آنها حائز اهمیت میباشد. ازاینرو هدف از این پژوهش شناسایی ابعاد و مؤلفههای ...
-
طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-02-20)هدف این مطالعه شناسایی عوامل موثر بر برندسازی کارفرما با رویکردی چند سطحی در صنعت بانکداری تجاری بود. پژوهش از نظر هدف، کاربردی و رویکردی کیفی دارد. مشارکت کنندگان شامل مطلعین و خبرگان نظام بانکداری تجاری است که از بانک ...
-
طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-04-21)رفتارهای برندساز منابعانسانی به معنای نمایش ویژگیهای متمایز شخصیت یک برند در قالب رفتار کارکنان و نیروهای انسانی آن است، بهطوریکه کارکنان و نیروی انسانی سازمان با رفتارهای خود، نشانگر راهبردهای مشتری مدارانه سازمان و ...
-
تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-06-22)امروزه صنعت نان تحول مهمی را پشت سر میگذارد. تحولی که طی آن شرکتهای صنعتی و بزرگ جای نانواییهای محلی و سنتی را میگیرند و رفتهرفته به برندهای معتبر و شناختهشدهای تبدیل میشوند. در این راستا توجه به رفتار مشتریان ...
-
نقش جنسیت برند بر شکلگیری رفتار شوق محور مصرفکننده
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-04-21)جنسیت برند عامل مهمی از ساختار دموگرافیک برند است که پیامدهای مختلف آن مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به نقش جنسیت در تقویت خودپنداره و شکل گیری رفتارها، در تحقیق حاضر به مطالعه رابطه بین جنسیت برند و رفتار شوق محور ...
-
تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-02-20)این تحقیق با رویکرد مدلسازی و با هدف تعیین تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید انجام شد. جامعه آماری این تحقیق را کلیه مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید ...
-
بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکههای اجتماعی در طی پاندمی COVID-19
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-09-23)فاصلهگذاری اجتماعی یک استراتژی مهم برای کنترل شیوع بیماری همهگیر کووید19 است، بنابراین درک تأثیر رفتاری فاصله اجتماعی ضروری است. این تحقیق به بررسی فاصله اجتماعی به عنوان یک ارزیابی شناختی بر شدت استفاده از سایتهای ...
-
رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)کیفیت تجربه ارتباطی مشتری، در بر دارنده درک مشتری و قضاوت برجسته وی بوده، موجب مزیت رقابتی پایدار گردیده و در اعتماد به برند موثر بوده و در نهایت رفاه ذهنی را که به انواع ارزیابی های افراد از زندگیشان اعم از مثبت و منفی ...
-
بررسی تأثیر تداعی برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2022-09-23)هدف از این پژوهش بررسی تأثیر تداعیبرند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان میباشد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی میباشد. برای جمعآوری داده از پرسشنامه استاندارد استفاده شد. ...
-
طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع سپاری شبکههای اجتماعی در حوزه برندسازی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2024-10-22)رشد و توسعه اینترنت و دیگر رسانههای اجتماعی فرصتهایی را برای استفاده از منابع جدید در اختیار کسبوکارها قرار میدهد. اگرچه رویکرد جمع سپاری یک رویکرد بازاریابی جدید برای برخی کسبوکارها و بازاریابان محسوب میشود اما هنوز ...



