مرور دوره 3, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-04-20)هدف از انجام این مقاله، بررسی رابطهی بین سبکهای زندگی والس (VALS) با وفاداری به برندِ محصولات با فناوری پیشرفته، میباشد. با توجه به نامحدود بودن جامعهی آماری از طریق فرمول کوکران، ...
 
- 
بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-04-20)سازمانی که بتواند برند قوی و موفقی را در بستر مجازی بسازد؛ در عملکرد بازار خود موفقتر خواهد بود. یکی از مهمترین جنبههای هر اجتماع مجازی برند، مشارکت فعال اعضای آن میباشد. با توجه به اهمیت میزان مشارکت اعضا در اجتماع ...
 
- 
رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-04-20)این پژوهش از بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت، بر ایجاد و گسترش وفاداری مشتریان فراتر رفته، نقش تعدیلگر هزینههای جابجایی را بر رابطه بین سه متغیر مذکور با وفاداری مشتریان بانک ملت مشهد بررسی میکند. ...
 
- 
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-04-20)سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بهعنوان یک سازمان رسانهای بزرگ، برای پیشبرد سیاستهای خود به برندسازی برای جلب توجه و تاثیرگذاری بر مخاطبان نیاز دارد. هدف این مقاله، شناسایی مولفههای اثرگذار بر تصویر برند ...
 
- 
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-04-20)برندسازی شهری تلاشبرایطراحی،شکلدهیویاتغییرتصاویرذهنیمخاطباناست که با تمرکز بر جذابیتها و پتانسیلهای منحصربهفرد یک شهر، امکان ارزشآفرینی برای داراییهای مشهود و نامشهود شهرها را فراهم میسازد. این مقاله برگرفته ...
 
- 
نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-04-20)هدف این پژوهش، بررسی نقش میانجیِ هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت بود. روش تحقیق از حیث هدف، کاربردی و از حیث شیوهی جمعآوری دادهها، توصیفی- همبستگی میباشد. جامعهی آماری تحقیق، شامل ...
 



