نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمهرانی, هرمزfa_IR
dc.contributor.authorصادقی, منصورهfa_IR
dc.contributor.authorصفدری, مجیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:20:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:20:10Z
dc.date.available1399-07-09T11:20:10Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:20:10Z
dc.date.issued2019-02-20en_US
dc.date.issued1397-12-01fa_IR
dc.date.submitted2017-04-12en_US
dc.date.submitted1396-01-23fa_IR
dc.identifier.citationمهرانی, هرمز, صادقی, منصوره, صفدری, مجید. (1397). بررسی تأثیر راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط با مشتری. علمی اندیشه آماد, 17(67), 1-39.fa_IR
dc.identifier.issn2433-6047
dc.identifier.urihttp://lot.jrl.police.ir/article_20253.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/400021
dc.description.abstractراهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری سیستمی راهبردی برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان است تا به ایجاد روابطی قوی‌تر با آن‌ها منجر شود. هدف از این مطالعه بررسی تأثیر راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه‌ی آماری، کلیه مشتریان شعب بانک مسکن در استان گلستان می‌باشند که به دلیل نامعین بودن جامعه آماری تعداد نمونه نیز بر اساس روش نمونه‌گیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان،384 نفر بوده است. با توجه به‌احتمال عدم بازگشت برخی پرسشنامه‌ها از سوی پاسخ‌دهندگان، حجم نمونه  به تعداد 420 نفر افزایش یافت. ابزار گرداوری داده‌ها در این پژوهش پرسشنامه است که از پرسشنامه سیواراکس و همکاران استفاده شده است که ضریب آلفای کرونباخ همه آن‌ها بالای 7/0 بوده است. جهت تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از روش مدل معادلات ساختاری مبتنی بر نرم‌افزار لیزرل استفاده ‌شده است. نتایج حاکی از آن است که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی تأثیر مثبتی بر ویژگی‌های خدمات مبتنی بر مشتری (ارتباط، اطلاعات، راحتی استفاده) دارد. علاوه بر این، ویژگی‌های خدمات مبتنی بر مشتری تأثیر مثبتی بر کیفیت ارتباط با مشتری (کیفیت کلی رابطه، اعتماد، رضایت، تعهد، وفاداری، حفظ مشتری، قبول پیشنهادات) دارد. همچنین، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی تأثیر مثبتی بر کیفیت ارتباط با مشتری با نقش میانجی ویژگی‌های خدمات مبتنی بر مشتری سازمان مورد مطالعه داردfa_IR
dc.format.extent969
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت آماد و پشتیبانی ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofعلمی اندیشه آمادfa_IR
dc.relation.ispartofLogistics Thoughten_US
dc.subjectمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیfa_IR
dc.subjectکیفیت ارتباط با مشتریfa_IR
dc.subjectویژگی‌های خدمات مبتنی بر مشتریfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط با مشتریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، واحد علی آبادکتول، دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌آباد کتول، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentباشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحد علی آبادکتول، دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌آباد کتول، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی(بازاریابی)fa_IR
dc.citation.volume17
dc.citation.issue67
dc.citation.spage1
dc.citation.epage39


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد