مرور دوره 17, شماره 67 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
ارائه مدل ترکیبی عوامل مؤثر بر انعطافپذیری مدیریت زنجیره تأمین سبز (موردمطالعه: شرکت ایرانخودرو)
(معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2019-02-20)هدف اصلی از انجام این تحقیق، ارائه مدل ترکیبی عوامل مؤثر بر انعطافپذیری مدیریت زنجیره تأمین سبز (موردمطالعه: شرکت ایرانخودرو) میباشد. برای آزمون این فرضیات، جامعه آماری مدیران و کارشناسان شرکت ایرانخودرو بوده و برای ...
-
بررسی تأثیر راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط با مشتری
(معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2019-02-20)راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری سیستمی راهبردی برای جمعآوری اطلاعات در مورد نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان است تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود. هدف از این مطالعه بررسی تأثیر راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری ...
-
بررسی تأثیر گرایشات راهبردی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز و عملکرد سازمانی
(معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2019-02-20)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر گرایشات راهبردی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز و عملکرد سازمانی در میان شرکتهای تولیدی فعال در شهرک صنعتی عباسآباد تهران به انجام رسید. تحقیق حاضر، از لحاظ هدف کاربردی، از لحاظ رویکرد توصیفی – ...
-
تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر فرهنگ سازمانی
(معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2019-02-20)پژوهش حاضر به دنبال بررسی میزان تاثیرپذیری فرهنگ سازمانی در اثر استقرار مدیریت کیفیت جامع با استفاده از نسل دوم تحلیل معادلات ساختاری و از طریق نرمافزار Smart PLS بوده است. در این پژوهش برای عملیاتی سازی متغیرهای پژوهش ...
-
رویکردى تلفیقى در خصوص پژوهشهای انجامگرفته در حوزه نگهداری و تعمیرات معاونت آماد و پشتیبانی ناجا: مطالعهاى فراترکیب
(معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2019-02-20)زمینه و پژوهش: پژوهشهای زیادی برای یافتن مهمترین عوامل موثر بر نگهداری و تعمیرات معاونت آماد و پشتیبانی ناجا صورت گرفتهاند. در برخی از این پژوهشها برای شناسایی متغیرها، به فرضیههای یکسانی پرداخته شده است و طی آن در ...
-
سیاست های نگهداری و تعمیرات (نت) مبتنی بر وضعیت
(معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2019-02-20)مرحله راه اندازی و نت، اهمیت بسیار بیشتری نسبت به مرحله ی نصب(ساخت) دارد و همچنین هزینه های بیشتری را نیاز دارد زیرا عمر بهره برداری را طولانی تر کرده و هر حادثه ای در طول این دوره خسارات جبران ناپذیری را در برخواهد داشت. ...
-
مدلسازی الگوی تأثیر راهبردهای بازاریابی با تأکید بر ریسکهای ادارک شده و اعتماد مصرفکنندگان بر قصد خرید آنلاین در فضای الکترونیکی (موردمطالعه: فروشگاههای اینترنتی)
(معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2019-02-20)راهبردهای بازاریابی در فضای های الکترونیکی، بهعنوان یکی از موضوعات مهم در حوزههای نوین مطالعات بازاریابی اند که همواره مورد می باشند. چرا که با حضور در دنیای تجارت الکترونیک و کاربرد ابزارهای جدید فناوری و تجارت، سازمانها ...



