مرور دوره 10, شماره 39 بر اساس عنوان

  • ارائه یک مدل مفهومی برای اندازه‌گیری عملکرد زنجیره ‌تأمین از طریق ترکیب الگوهای ناب، چابک، انعطاف‌پذیر و سبز 

    پدیدآور نامشخص (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2011-12-22)
    سامانه زنجیره تأمین مؤسسات در تلاش برای رقابت‌پذیری بیشتر، الگوهای مدیریتی جدیدی را مطالبه و اقتباس می‌کند. درمیان این الگوها، چهار مورد وجود دارد که بدلیل اهمیت آن‌ها برای عملکرد بهتر زنجیره‌های تأمین، باید بدان‌ها اشاره ...

  • الگوی امانت‌داری بیت‌المال (اموال عمومی) براساس آموزه‌های اسلامی 

    پدیدآور نامشخص (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2011-12-22)
    از دیدگاه اسلام،‌ اموال عمومی یا بیت‌المال متعلق به همة مردم هستند و همه در قبال حفظ، حراست و نگهداری از‌ آن‌ها مسئول و متعهد می‌باشند، اما براساس‌ آموزه‌های‌ اسلامی نقش و مسئولیت مدیران و کارگزاران دولت اسلامی در این خصوص ...

  • آسیب ‌شناسی برون سپاری طبخ و توزیع غذا در سازمان 

    پدیدآور نامشخص (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2011-12-22)
    سازمان‌های امروزی به منظور بهبود کیفیت خدمات و محصولات، کاهش هزینه و زمان تولید، تمرکز بر روی مزیت‌های اصلی رقابتی و به طورکلی افزایش اثربخشی سازمان، اقدام به برون‌سپاری برخی فعالیت‌ها نموده‌اند. در این تحقیق سعی شده موضوع ...

  • بررسی عوامل مؤثر بر فرآیند پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری 

    پدیدآور نامشخص (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2011-12-22)
    یکی از ابزارهایی که به سازمان‌ها در برقراری یک ارتباط سازنده با مشتریان و درنتیجه حفظ آن‌ها کمک می‌نماید، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است، به‌گونه‌ای که تدوین و استقرار یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کارآمد، جزء ضروریات ...

  • مدل‌های بهینه‌سازی در لجستیک اضطراری 

    پدیدآور نامشخص (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2011-12-22)
    مدل‌سازی بهینه از زمان اولین کاربرد آن در موقعیت‌های حوادث دریایی در دهه 1970 به ابزاری قدرتمند برای فائق آمدن برمشکلات لجستیک اضطراری تبدیل گردیده است. این مقاله با استفاده از تکنیک‌های تجزیه ‌و‌تحلیل محتوا به مرور مدل‌های ...