مرور دوره 22, شماره 11 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش عوامل خطرساز در دانشآموزان پسر دورهی متوسطه در معرض خطر شهر کبودراهنگ (معاونت تربیت وآموزش, 2015-12-22)هدف پژوهش حاضر، اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش عوامل خطرساز در دانش آموزان پسر در معرض خطر شهرستان کبودراهنگ بود. برای نیل به این هدف ازبین دانشآموزان پسر پایه سوم متوسطه، تعداد 36 نفر (گروه آزمایش 20 نفر، گروه شاهد ...
 
- 
ارزشیابی برنامه درسی حمایت شده: چگونه فرایند یادگیری و آموزش را در دوره کارشناسی تسهیل کنیم؟ (معاونت تربیت وآموزش, 2015-12-22)برنامه درسی حمایت شده به عنوان یکی از انواع برنامههای درسی که نقش کلیدی در بهبود کیفیت آموزش و یادگیری ایفاء می-کند، تا کنون به صورت جامع در پیشینه برنامه درسی آموزش عالی مورد بررسی قرار نگرفته است. مطالعه حاضر با هدف ...
 
- 
تبیین ابعاد فراموشی سازمانی و ظرفیت جذب دانش سازمانی (معاونت تربیت وآموزش, 2015-12-22)هدف این مقاله تبیین ابعاد ظرفیت جذب دانش و فراموشی سازمانی و بررسی روابط بین آنهاست. در این راستا، در ابتدا به تشریح و معرفی ابعاد متغیرهای ظرفیت جذب دانش و فراموشی سازمانی میپردازیم. و در ادامه با توجه به مرور پیشینه و ...
 
- 
عوامل تسهیلکننده بکارگیری فناوریهای آموزشی در تدریس اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین (معاونت تربیت وآموزش, 2015-12-22)این مطالعه به شناسایی عوامل تسهیل کنندهای که اساتید را قادر به کاربست فناوریهای آموزشی در روشهای تدریس خود می کند، انجام شده است. هدف از این تحقیق، ارزیابی روشها و ادارک اساتید نسبت به فناوری آموزشی می باشد. پژوهش فوق ...
 
- 
نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان (معاونت تربیت وآموزش, 2015-12-22)بازنشستگان با بهره گیری از دانش و تجربه شغلی میتوانند نقش قابل توجهی در کارآفرینی در حوزه تجارب مربوط به خود داشته باشند. این تحقیق با هدف نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان آجا انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش ...
 



