• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1393, شماره 28
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1393, شماره 28
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارائه چارچوبی تبیینی برای بعدشناسی فرایند یاددهی- یادگیری به عنوان یک نظام جامع رفتاری

    (ندگان)پدیدآور
    ترک زاده, جعفرستوده فر, سلیمه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    302.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در این مقاله فرایند یاددهی- یادگیری از رویکردی نظام‌گرا به عنوان یک سیستم رفتاری مورد بررسی قرار گرفته است. توسعه فرایند یاددهی- یادگیری به عنوان یک سیستم رفتاری، مستلزم وجود متعامل سه بعد مفهومی، ساختاری و عملکردی می باشد. این سه در متن یک رویکرد راهبردی و با یک رهبری مناسب می‌توانند مبنایی برای توسعه و بهبود فرایند یاددهی- یادگیری فراهم آورند. بر این اساس، در این مقاله، الگویی سیستمی جهت رهبری فرایند یاددهی- یادگیری ارائه شده است. در این راستا ابتدا هر کدام از ابعاد سه‌گانه این الگو به موجز تشریح شده و سپس عوامل تاثیر گذار بر فرایند یاددهی- یادگیری تحت عنوان محیط تعاملی سیستم مورد بررسی قرار گرفته اند و در نهایت به بررسی هسته مرکزی سیستم یعنی رهبری راهبردی فرایند یاددهی- یادگیری پرداخته شده است.
    کلید واژگان
    یاددهی- یادگیری
    سیستم رفتاری
    جهت گیری راهبردی
    محیط تعاملی
    رهبری

    شماره نشریه
    28
    تاریخ نشر
    2014-12-22
    1393-10-01
    ناشر
    معاونت تربیت وآموزش ناجا

    شاپا
    2382-96137
    URI
    http://mape.jrl.police.ir/article_13015.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396503

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب