| dc.contributor.author | ترک زاده, جعفر | fa_IR | 
| dc.contributor.author | ستوده فر, سلیمه | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T11:10:05Z | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:10:05Z |  | 
| dc.date.available | 1399-07-09T11:10:05Z | fa_IR | 
| dc.date.available | 2020-09-30T11:10:05Z |  | 
| dc.date.issued | 2014-12-22 | en_US | 
| dc.date.issued | 1393-10-01 | fa_IR | 
| dc.date.submitted | 2014-11-23 | en_US | 
| dc.date.submitted | 1393-09-02 | fa_IR | 
| dc.identifier.citation | ترک زاده, جعفر, ستوده فر, سلیمه. (1393). ارائه چارچوبی تبیینی برای بعدشناسی فرایند یاددهی- یادگیری به عنوان یک نظام جامع رفتاری. فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی, 1393(28), 89-113. | fa_IR | 
| dc.identifier.issn | 2382-96137 |  | 
| dc.identifier.uri | http://mape.jrl.police.ir/article_13015.html |  | 
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396503 |  | 
| dc.description.abstract | در این مقاله فرایند یاددهی- یادگیری از رویکردی نظامگرا به عنوان یک سیستم رفتاری مورد بررسی قرار گرفته است. توسعه فرایند یاددهی- یادگیری به عنوان یک سیستم رفتاری، مستلزم وجود متعامل سه بعد مفهومی، ساختاری و عملکردی می باشد. این سه در متن یک رویکرد راهبردی و با یک رهبری مناسب میتوانند مبنایی برای توسعه و بهبود فرایند یاددهی- یادگیری فراهم آورند. بر این اساس، در این مقاله، الگویی سیستمی جهت رهبری فرایند یاددهی- یادگیری ارائه شده است. در این راستا ابتدا هر کدام از ابعاد سهگانه این الگو به موجز تشریح شده و سپس عوامل تاثیر گذار بر فرایند یاددهی- یادگیری تحت عنوان محیط تعاملی سیستم مورد بررسی قرار گرفته اند و در نهایت به بررسی هسته مرکزی سیستم یعنی رهبری راهبردی فرایند یاددهی- یادگیری پرداخته شده است. | fa_IR | 
| dc.format.extent | 302 |  | 
| dc.format.mimetype | application/pdf |  | 
| dc.language | فارسی |  | 
| dc.language.iso | fa_IR |  | 
| dc.publisher | معاونت تربیت وآموزش ناجا | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی | fa_IR | 
| dc.subject | یاددهی- یادگیری | fa_IR | 
| dc.subject | سیستم رفتاری | fa_IR | 
| dc.subject | جهت گیری راهبردی | fa_IR | 
| dc.subject | محیط تعاملی | fa_IR | 
| dc.subject | رهبری | fa_IR | 
| dc.title | ارائه چارچوبی تبیینی برای بعدشناسی فرایند یاددهی- یادگیری به عنوان یک نظام جامع رفتاری | fa_IR | 
| dc.type | Text | en_US | 
| dc.citation.volume | 1393 |  | 
| dc.citation.issue | 28 |  | 
| dc.citation.spage | 89 |  | 
| dc.citation.epage | 113 |  |